Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Blaren op de tong

Wie heeft er een middeltje, tip of wat dan ook om van die ellendige pijnlijke blaren op te tong van af te komen!
Ow ze doen me aan het eind van de dag zo zeer en het worden er steeds meer!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

04-12-2011 om 21:01

Heb je dit chronisch?

Zoja: b12 controleren.

Schimmel

Kan een schimmel zijn.

Slik je medicijnen? Want dat zou ook een bijwerking van bepaalde medicijnen kunnen zijn.

Even naar de huisarts, lijkt me pijnlijk, blaren op je tong!

Bellefleur

Bellefleur

05-12-2011 om 10:42

Oude kaas

Eet je veel oude kaas? Daar kun je ook blaren van krijgen.

thein

thein

05-12-2011 om 10:46 Topicstarter

Nee

Ik heb het voor de eerste keer zoooo slim. Ik heb wel eens een blaar maar trekt na een paar dagen weer weg. Nu wordt het er steeds meer en zelfs helemaal achter op mn tong, dus mn keel wordt iets wat dicht geknepen en slikken doet dan zo zeer.
Dus niet chronisch, ik eet wel kaas maar geen oude kaas en misschien indd dan een schimmel??

Bij mij schimmel en ik ..

bij mij was dat een schimmel (familie van de candida). Ik mocht geen suiker en gist meer etc. Maar het aanstippen met pyralvex, wat je ook bij aften gebruikt hielp erg goed (was advies van ziekenhuis, nadat ze een biopt hadden genomrn..). Vaak en veel aanstippen(mn halve tong was aangetast, dus van ''stippen'' was niet echt sprake, meer ''smeren''). Om het weg te houden, heb ik me aan het candida dieet gehouden. Ik had veelal n reactie ij stoffen als jusdorange, mosterd, veel zoete dingen eten etc. T dieet kan je googelen, t is niet moeilijk en je merkt snel wat.
T is maar n idee, ik wens je iig sterkte want O wat kan het zeer doen!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.