Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Brianna F

Brianna F

26-06-2011 om 09:35

Blauw oog

Mijn dochter is eergisteren van de weg af gereden door een tractor. gevallen met haar fiets en in het ziekenhuis ter observatie opgenomen voor 1 nachtje. Haar gezicht is bont en blauw en haar oog enorm opgezwollen, zodat ze er bijna niets mee kan zien. Heel fijn midden in de tentamens en tegelijkertijd een snelcursus autorijden waarvoor ze over 2 weken op moet. Kan ze iets doen om die zwelling sneller weg te krijgen dan normaal? Ze loopt al vanaf vanmorgen met een koud washandje op haar oog.Gisteren viel de zwelling nog wel mee, maar vandaag is het veel erger.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

26-06-2011 om 10:40

Zakt

Brianna, wat een schrik! en wat rot dat je dochter nu zo gehavend is met tentamens en rijlessen.
Wat dat dikke blauwe oog betref: goed koelen inderdaad, en dan zie je het de komende dagen wel zakken vrees ik. Ik lag ooit in het ziekenhuis naast een vrouw die een auto-ongeluk had gehad en ook een dik blauw oog had. In de dagen dat ze daar lag, verschoot de kleur naar paars en groen en geel, en in hetzelfde tempo zakte al dat bloed naar beneden. Na 3 dagen zat de bloeduitstorting op dr wang.
Sorry, verder geen tips vrees ik behalve dat je misschien met (rij)school in overleg kunt om afspraken te maken over hoe ze hier rekening mee kunnen houden?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.