Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Bloed, niet ongesteld

Hallo,
ik ben twee weken geleden ongesteld geweest. Nu heb ik vandaag de hele dag bloed bij het afvegen en iets in mijn urine. niet genoeg voor in het maandverband.
als ik ga zitten bijv. voel ik een raar gevoel in mijn buik.

wat kan dit zijn? ik ben 37.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Julie

Julie

13-03-2011 om 18:52

Blaasontsteking?

misschien?

annemir

annemir

13-03-2011 om 19:23 Topicstarter

Nog nooit

Heb ik nog nooit gehad dus ik weet niet of dat het kan zijn. Het bloed komt echt uit de schefe niet uit de urinebuus zeg maar.
Mijn buik voelt alsof ik ongesteld ben maar dat kan helemaal niet

(null)

hilma

hilma

14-03-2011 om 08:32

Anticonceptie?

gebruik je toevallig de pil? want ik heb vorige week gebeld met mijn huisarts met dezelfde klachten.

Hij zei dat het kon komen door de pil(die slik ik trouwens al een jaar of 15 en nooit eerder last gehad)
Het gebeurde wel vaker en was niet iets om je zorgen over te maken. als het steeds terugkomt,moet ik een andere pil proberen.

annemir

annemir

14-03-2011 om 08:36 Topicstarter

Nee geen pil

nee, ik gebruik geen pil. het lijkt nu weg te zijn. maar ik blijf het wel vreemd vinden, zeker omdat ik ook zo'n raar gevoel in mijn buik had

Fiorucci

Fiorucci

14-03-2011 om 09:07

Eisprong?

Je eisprong, die toevallig deze keer gepaard ging met licht bloedverlies? Even in de smiezen houden, en de volgende keer overleggen met de ha, lijkt mij.

Vic

Vic

14-03-2011 om 09:09

Eisprong?

Ik heb de laatste tijd regelmatig last van mijn eisprong en heb dan soms ook wat bloederige afscheiding. Volgens mij hoort dat een beetje bij de leeftijd (38) want ik lees het wel vaker. Een raar gevoel is het niet, meer een stekende pijn. Ook mijn cyclus gaat alle kanten op, van 26 tot laatst een keer 34 dagen.

annemir

annemir

14-03-2011 om 11:05 Topicstarter

Dat zou wel kunnen

dat zou wel kunnen, het is wel de tijd van de eisprong. nu nog wat lichte afscheiding.
oke, dus echt raar is het niet. ik ben altijd al onregelmatig ongesteld. vroeger altijd 2-3 weken te laat. nu regelmatig op tijd of een paar dagen te laat,dus ik weet het al helemaal niet meer.

als het volgende maand om deze tijd dus weer gebeurt dan is dat heel normaal. mmmm we worden oud

Eisprong

Hi,

Ik ben 35 en heb een lange cyclus van 33 dagen ongeveer.
Na mijn eisprong op dag 20/21 heb ik dat ook wel eens gehad, na 12 dagen word ik dan ongesteld.
Soms zeggen ze dat het met een lange cyclus te maken heeft.
Maar ik ervaar het na mijn eisprong, niet veel maar een klein beetje.
Je hoort het inderdaad vaker bij mensen boven de 35...!!

Groetjes julan

Annemir

Wanneer was je laatste uitstrijkje? En was alles toen ok?

annemir

annemir

18-03-2011 om 18:41 Topicstarter

Fely

mmmm dat is al een paar jaren geleden eigenlijk en zonder problemen

Ga dan zo snel mogelijk naar dokter

Hier in Duitsland wordt elk jaar een uitstrijkje gemaakt, maar omdat het in Nederland niet zo is, had ik er 2 jaar geen laten maken (laatste keer was ook alles ok). Ik had af en toe bloedverlies vlak voor of tussen 2 menstruaties. Toen tijdens het vrijen ik ineens een flinke bloeding kreeg ben ik naar de gyn gegaan en binnen een paar dagen had ik de diagnose baarmoederhalskanker. Gelukkig was de tumor miniem, maar wel van aggressieve aard. Ik heb dus geluk gehad dat ik die bloeding kreeg, anders was ik veel te laat geweest.

Daarom aan alle dames, ook die geen klanchten hebben: laat alsjeblieft regelmatig een uitstrijkje maken!

Fély

annemir

annemir

21-03-2011 om 22:29 Topicstarter

Oproep?

maar je krijgt toch vanzelf een oproep hiervoor of niet?

Kobalt

Kobalt

21-03-2011 om 23:51

Tussendoor

Die oproepen zijn maar een keer in de vijf jaar. Als je tussendoor klachten hebt, is het verstandig om alsnog naar de huisarts te gaan hiermee. Het is toch beter om het zekere voor het onzekere te nemen?

Rafelkap

Rafelkap

22-03-2011 om 12:32

Alsof

de duvel ermee speelt: ik nu ook,na twee weken weer ongesteld (licht). Kan stress zijn, of 'ouderdom' (42). Ik zie het ook even aan en ga bij een volgende keer naar de huisarts.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.