Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

bloedcel

bloedcel

15-08-2011 om 14:58

Bloedverlies na gemeenschap

Naja de titel zegt het al. Na gemeenschap verlies ik bloed... Eerst helderrood en de dag erna nog wat bruin.. Precies op vakantie, dus nu nog geen dokter bezocht (net terug). Nu zwaar ongesteld dus zie ik de ha nog even niet zitten. Wel gebeld maar in gesprek (grr was net over de drempel heen)
Ik durf dus niet naar de ha... Niet eens zozeer uit gene denk ik (heb ooit ook met aambeien de ha bezocht).
Ik ken hem ook niet behalve dat deze ha mijn man met gebroken been naar huis heeft gestuurd (niks aan de hand hoor) Dus dat helpt niet erg.
Maar wat kan de oorzaak zijn??? Moet ik aan iets ergs denken of kan het ook onschuldig zijn? Wellicht durf ik dan beter (of hak ik de knoop wel door).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
van alles

van alles

15-08-2011 om 15:34

Kan van alles zijn

Het kan een klein poliepje zijn en die verdwijnen vaak weer vanzelf. Maar voor een huisarts is dit een heel gewone vraag en hij/zij is ervoor. Gaan dus!

even zo

even zo

15-08-2011 om 17:54

Kan van alles zijn

maar helaas is 1 van de dingen die het kan zijn een voorstadium van baarmoederhalskanker.

Ben zelf net met hetzelfde probleem bij de ha geweest. Het kan zijn dat het baarmoederslijmvlies naar buiten komt en dat is heel kwetsbaar en bloed snel, maar ook bv een voorstadium. En dat is alleen uit te sluiten met een uitstrijkje.

Kortom, toch maar even wel naar de huisarts, dan weet je of het iets onschuldigs is, of dat je blij bent dat je er optijd bij was.

Alsjeblieft!

Ga naar de huisarts voor een uitstrijkje. Ik had hetzelfde (gelukkig) en bij mij werd baarmoederhalskanker geconstateerd. Weliswaar in een heel vroeg stadium maar ver genoeg om onder de noemer kanker te vallen. Het is nu vier jaar terug, maar ik moet er niet aan denken als ik toen geen gemeenschap had gehad, dat was voor het eerst sinds lange tijd, en het heeft mijn leven gered.

Dus, neem die kleine moeite en ga naar de huisarts.

lennest

lennest

16-08-2011 om 21:25

Bloedverlies

Herkenbaar! Bij ha geweest en die heeft me toch doorgestuurd naar de gyn. Bij mij was het beginnende overgang, geprikkelde huid van de vagina.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

sidneysheldon

sidneysheldon

17-08-2011 om 11:42

Hier

ook gehad, bij mij bleek het ectropion te zijn (baarmoederslijmvlies wat naar buiten komt). Dit veroorzaakt bloedverlies na gemeenschap en bv ook bij hard persen bij ontlasting. Ze hebben bij mij toen voor de zekerheid ook uitstrijkje gedaan. Want het kan van alles zijn inderdaad, ik ben toen ook op chlamydia (geslachtsziekte) getest dat kan ook een oorzaak zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.