Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Anoniempje1965

Anoniempje1965

22-08-2010 om 16:53

Bloedverlies na heftige seks?

Met het risico dat ik van alles over me heen krijg ..... Ik heb een probleem waar ik me ontzettend voor schaam. Ik heb afgelopen vrijdag seks gehad en dat is er nogal ruw aan toe gegaan zal ik maar zeggen. Het is absoluut niet tegen mijn wil in gebeurd hoor maar ik had wat gedronken en genoot eerlijk gezegd wel van het "hardhandige" van mijn bedpartner. De grens tussen pijn en genot is maar heel klein, althans bij mij Maar de volgende dag merkte ik dat ik bloed verloor .... niet heel veel maar meer dan een paar druppels in ieder geval. Er liep een straaltje (bijna helderrood) bloed uit mijn vagina en eigenlijk bloed ik nog steeds een beetje. Ik weet dat ik hiermee naar de huisarts moet gaan maar ik durf niet want dan moet ik dus vertellen dat ik wilde/ruige seks heb gehad en daar schaam ik me voor. Heeft iemand wel eens soortgelijks meegemaakt???? Ik bedoel als er een scheurtje oid ontstaan is gaat dat dan vanzelf weer dicht??? Anoniempje1965

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ano-no

Ano-no

22-08-2010 om 17:53

Herkenbaar

Hier ook af en toe bloedverlies na seks. (hoeft niet eens heftig te zijn) ik ben er wel mee naar de dokter gegaan, helemaal binnenste buiten gekeerd en er is niets gevonden. Het 'hoort' gewoon bij mij, is allemaal wat gevoeliger daarbinnen. In jou geval zou ik het nog heel even aankijken en anders toch even de dokter opbellen. Je hoeft toch niet meteen te zeggen dat de seks heel heftig was? Je kan ook gewoon zeggen dat je bloedverlies na de seks had en dan kijken wat de dokter zegt. (bij ons kunnen dit soort dingen ook via het telefonisch spreekuur)

m ik

m ik

23-08-2010 om 09:29

Hier ook weleens gehad

terwijl het er niet superheftig aan toe was gegaan. Was na een á twee dagen weer over.

Anoniempje1965

Anoniempje1965

23-08-2010 om 10:51

Het is erger geworden dus ik ga toch maar naar de huisarts ...

Bedankt voor de reacties dames!
Helaas is het in de loop van de zondag steeds heviger gaan bloeden en aangezien het vanmorgen nog steeds zo erg was (zelfs meer dan een gemiddelde menstruatie!) heb ik maar een afspraak gemaakt bij de huisarts voor vanmiddag ... Ik schaam me nog steeds maar ik ga toch maar. Ik zeg gewoon dat ik gemeenschap heb gehad en dat het daarna begonnen is. Dat het er behoorlijk heftig aan toe is gegaan verzwijg ik maar even voor het gemak (al zal de arts dat misschien wel kunnen zien bij een inwendig onderzoek? Maar goed, dat moet dan maar want dit voelt gewoon ook niet goed).
Nogmaals bedankt voor de reacties!
Groetjes
Anoniempje1965

koentje

koentje

23-08-2010 om 15:51

Volgens mij

kan het bij de overgang horen: doordat het slijmvlies minder vochtig wordt kunnen er eerder wrijvingswondjes ontstaan.

m ik

m ik

24-08-2010 om 09:17

Vervelend

dat het alleen maar erger was geworden. Ik hoop dat het huisartsenbezoekje je een beetje is meegevallen.

Rembrand

Rembrand

25-08-2010 om 09:17

Anoniempje?

Hoe is het afgelopen bij de huisarts ?
M.

Anoniempje1965

Anoniempje1965

25-08-2010 om 14:20

Rembrand

Hoi Rembrand, wat lief om te vragen hoe het afgelopen is!! Ik ben dus maandag naar de huisarts geweest en die heeft me, na mijn verhaal aangehoord te hebben, gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis (naar de gyn). Daar hebben ze een inwendig onderzoek en een inwendige echo gedaan maar ze hebben geen rare of afwijkende dingen gezien gelukkig. Ik had verteld dat ik gemeendschap had gehad en dat het daarna was gaan bloeden maar dat had er niks mee te maken volgens de gyn. Dat het na het vrijen was gaan bloeden was dan ook gewoon puur toeval volgens haar ... Ik heb iets gekregen om het bloeden te stoppen en nu moet ik over 2 weken terugkomen op controle. Ik moest me maar niet al te druk maken want "spontane bloedingen" schijnen best vaak voor te komen alsdus de gyn
Wel een pak van mijn hart hoor want ik was toch zoooo bang dat er iets beschadigd was ofzo
groetjes

Rembrand

Rembrand

25-08-2010 om 14:31

Anoniempje.

Hebben ze ook een uitstrijkje gemaakt of moet dat nog gebeuren ?
M.

Anoniempje1965

Anoniempje1965

25-08-2010 om 14:42

Hoi Rembrand,
ja ze hebben gelijk een uitstrijkje gemaakt én ook een clamydiatest afgenomen. Dat schijnt standaard te zijn bij "abnormale bloedingen". Over 2 weken krijg ik de uitslagen van die testen dus nog even geduld ....
groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.