Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Vic

Vic

29-06-2011 om 21:51

Buil op hoofd (bij mezelf)

Ik heb net heel hard mijn hoofd gestoten aan de onderkant van de tafel (oudste had lopen knoeien met eten, en dat niet goed opgeruimd). Nu heb ik dus een enorme bult op mijn hoofd. Bij de kinderen doe ik altijd een koud washandje erop en dan komt het wel weer goed. Is zoiets erger bij volwassenen? Ik heb geen duizelingen ofzo, maar maak mezelf wel wijs dat ik de pijn voel doorgaan naar mijn achterhoofd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

30-06-2011 om 09:20

En vic..............

heb je lekker geslapen, evengoed?
Koelen is sowieso altijd goed bij zoiets, maar of er nog iets is wat meer helpt weet ik niet. Boter erop smeren?

Nee, da's niet erger

Ik ben natuurlijk in mijn eentje geen representatieve steekproef, maar op basis van persoonlijke ervaring denk ik: nee, het is niet erger voor een volwassene.

Wegens verregaande onhandigheid heb ik gedurende mijn hele leven meermalen keihard mijn hoofd gestoten. Het doet pijn, en het gaat vanzelf weer over. Als je niet suffig, misselijk of iets anders raars wordt, is er vziw weinig aan de hand en is het een kwestie van uitzitten.

En voorzichtig kammen, en eventuele kappersafspraken afzeggen (tenminste als je, zoals ik, keihard met de bovenkant van je hoofd tegen de openstaande deur van het keukenkastje aanknalt).

Beterschap!
Temet

koentje

koentje

30-06-2011 om 11:18

Verdorie jongens,

ik hoop maar dat Vic zich snel laat horen en niet stiekem in een coma is gezakt vannacht.........

Vic

Vic

30-06-2011 om 22:00

Ik leef nog

Drukke dag vandaag. Hele dag cursus en aansluitend het jaarfeest op school. Mijn hoofd voelt nog wel een beetje beurs aan, maar ik denk dat ik het wel ga overleven.

Oh geweldige combi

een bult, hele dag cursus en jaarfeest van school...

neem even wat zware pijnstillers mee, geen alcohol, veel water drinken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.