Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Fianna

Fianna

10-02-2012 om 11:54

Carpale tunnelsyndroom operatie


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fianna

Fianna

17-02-2012 om 19:28

Update

De operatie zelf viel tegen. Ze kregen t bindweefsel amper doorgesneden omdat het zo verdikt was. De zenuw scheen ook behoor;ijk afgeplat te zijn. Even flinke napijn, maar kan langzaamaan weer wat ;- )

Fianna

Fianna

17-02-2012 om 19:31

Mien

lief dat je nog aan me denkt. heb zelf al vaker aan die aandoening gedacht, maar niemand had er ooit van gehoord, behalve mijn chiropractor en laatst mijn nieuwe reumatoloog. hij weet zeker dat ik dat heb. komt alleen niet vaak voor...

Fianna

Fianna

18-02-2012 om 12:56

Oja mien

het is overigens nog steeds niet over, mijn schouder, spieren werken nog niet goed, slapper en nog pijn. Dat merk ik nu heel goed, nu mijn rechterhand is geopereerd

Fianna

Ik kwam bij het vsn forum http://www.vsn.nl/myocafe/reaction.php?onderwerp_id=6696&aantal=11 dat verhaal tegen, moest gelijk aan jouw klachten denken..

Dus het is iets wat nog niet (h)erkend wordt? Misschien kun je op zoek naar iemand die er ervaring mee heeft?

Eerst maar even bijkomen van deze operatie, doe rustig aan!

Moontje

Moontje

24-02-2012 om 22:04

Dan maar niet opereren?

Ik heb r. zeer ernstig en links matig cts.
Ik zou dus ook aan beide kanten geopereerd moeten worden, maar als ik dit zo lees allemaal ga ik helemaal niks doen.
Ik vind mijn klachten niet zo onleefbaar dat het MOET, en als ik zes weken mijn handen niet mag belasten dan vind ik dat niet te doen; ik ben hoofd fin. administratie en ben afhankelijk van mijn toetsenbord, bovendien heb ik een gezin en kan niet ff 10-12 weken totaal uit de running zijn (althans niet bewust gekozen denk ik dan).
Dan maar doorleven met mijn klachten wat ik overigens al jaren en jaren doe.
Ik moet a.s. do. naar de plastisch chirurg en ga me dan eerst eens goed laten voorlichten. Als het allemaal te zwaar klinkt ga ik passen voorlopig.

Fianna

Fianna

25-02-2012 om 14:37

Moontje

Ik had geen keus. Ook ernstige afwijkingen. Overigens kan het allemaal mee vallen. Ik ben nu 10 dagen verder en kan al heel veel, typen gaat goed. je bent zeker niet 10 weken uit de running, na 4 dagen kon ik het prima thuis met hier en daar wat aanpassingen en een man die eten kookte (of althans hakte en sneed). Nu kan ik zelf al een ui snijden.
Maar bij mij waren de klachten zo erg dat ik niet langer dan een uur achter het toetsenbord kon op een dag, of een half uur autorjden, misschien wat erger dan bij jou.

Fianna

Fianna

25-02-2012 om 14:38

Idd wat gale zegt

dat is wat ik te horen kreeg, nog een stap verder en mijn spieren zouden niet meer werken. dat wil ik absoluut niet, want dan ben je echt ver van huis.

Fianna

Fianna

25-02-2012 om 14:45

Oja

Oja ik denk dat t ook belangrijk is dat je je laat behandelen door een goede chirurg. Ga naar een hand en polscentrum oid. Zoek van te voren uit of het een goeie is.
En ik ga zo proberen auto te rijden. Denk dat het gaat lukken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.