Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Combi vit c

Mijn kinderen eten zoveel mogelijk vers en gezond maar ik weet dat ze wat extra nodig hebben ivm hun afweer. Toen ze bijna 2 waren heb ik een tijdje Vitamine C (icm Ca, Mg, K, Zn) poeder bij de limonade gegeven najaar-winter. Dat heeft enorm geholpen bij hun afweer (dat was op aanraden van de huisarts om combinatie vit C en Zink te geven ivm de verminderde afweer). Daar kon ik toen mee weg komen door het in de limonade te doen. Dat is nu een stuk lastiger: limonade en sap etc wordt er wat zuur van en daar kom ik niet meer mee weg. Volgens de bij sluiter is het beter om gaande de dag steeds wat tot je te nemen. Ook dat vind ik lastig: hoe geef ik het dan, iemand ervaring ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

02-10-2010 om 13:57

Kauwtabletten

Er zijn toch vele merken (van Davitamon tot Hema eigen merk) multivitamine en mineralen kauwtabletten met lekker smaakje voor kinderen (je hebt ze zelfs ook voor volwassenen die lastig pillen slikken)? Ik zie het punt niet zo.
Gr. Bibi

Philou

Philou

03-10-2010 om 07:23 Topicstarter

Kauwtabletten heb ik hier ook

onaangeroerd. Lusten ze niet. Dus terug naar poeder en vermengen met .. overigens gaat het echt specifiek om vit. C en Zink, wat extra op aanraden arts dus. Die ziet het probleem wel maar niet hoe ik het oplos .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.