Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

lennest

lennest

21-01-2011 om 21:53

Dag 15.... en nog steeds ongesteld...

En daar word ik niet blij van! Ok, ik ben 49, overgang (vermoed ik), het 'hoort' erbij, maar meiden, dit is ècht niet leuk! Ben al aan de pil geweest, spiraaltje heb ik verloren, prikpil, gatsie, al die hormonen, ik werd er gek van. Dus nu hoormoonvrij, maar al 15 dagen ongesteld.... Zijn er nog opties behalve wachten tot 't overgaat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

22-01-2011 om 13:14

Heb ik

laatst ook gehad. Ineens was het over. Maar ga naar de arts als het nog langer aanhoudt. Of overleg telefonisch. Er kunnen ook andere dingen zijn en dat moet je laten uitsluiten!

Mover

Mover

22-01-2011 om 16:36

Ik ben 12 dagen per 4 weken ongesteld

En dat ben ik dus ook zat.... 12 dagen vloeien, 2 weken niks aan de hand, en daar gaan we weer. Grrrrrr!!!! Alles is onderzocht, alles is in orde, gelukkig. Ben al een aantal jaar gesteriliseerd, en voor mij zou de enige oplossing zou dus een spiraaltje of weer de pil. Maar ik kan niet tegen die hormonen! En daarom onderga ik over een maandje de zgn ballontherapie. Ik hoop dat dat gaat helpen.
Als ik jou was zou ik zeker doorverwijzing vragen naar ziekenhuis. Er zijn in NL 14 zgn menstruatiepoli's. Daar nemen ze dit soort klachten serieus.
Succes, groetjes, Mover

lennest

lennest

22-01-2011 om 21:38

Ballon

Mover,

Laat je nog weten hoe de ballontherapie is gegaan?

Huisarts

Ook een paar keer meegemaakt, eerste keren waarschijnlijk vroege miskraam, daarna 'disfunctionele bloeding'. Kreeg kuurtje primolut om bloeden te stoppen en dat werkt goed, keren daarna was alles ook weer normaal.

ilsepilse

ilsepilse

23-01-2011 om 00:29

Primolut

daar kreeg ik net zoveel acne van als mijn zoon van 16 ben er ook maar mee gestopt, nu maar weer ff ad pil ...
was 3 jr geleden ook gestereliseerd (essure).
ik was kerst 2009 tot maart 2010 niet ongesteld en toen bam 3 md lang met tussenpauzes...
pff die overgang, ik overweeg straks weer ff te stoppen met de pil om te kijken hoe het verder gaat ...

Mover

Mover

23-01-2011 om 08:51

Lennest

Ik zit nog niet in de overgang. Dus dat is het bij mij niet. Ik hoop eind feb. geholpen te zijn, en zal je dan meer vertellen. Sterkte met alles.
Groetjes, Mover

Acne

Het ging om een kuur van een paar dagen. Dan is acne toch geen ramp?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.