Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

De kindjes van berber..

He Berber,

Zoals je weet , hou ik je altijd nog stiekem in de gaten..

Wat vervelend zeg voor jullie allemaal. Las je verhaal bij "zorgenkinderen". Brings back bad memory's die neuszondes... Is dat nog wel te doen op die leeftijd? Fijn dat ze beiden naar huis mochten.

Hoe lang hebben ze erin gelegen?

Hier heeft mijn oudste logopedie. Maak ik me zo zorgen over... Hij stottert echt heel erg. Komt echt niet uit zijn woorden. Lopen nu al eentijde bij logopedie maar zie 0,0 verbetering.

De jongste moet volgende week buisjes en neusamandelen laten verwijderen. (is natuurlijk niet te vergelijken met jouw kids maar vind het toch wel spannend voor haar en mij)

HOe gaat het verder allemaal met jullie? en je oudste trekt die het een beetje?

liefs lisa


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

14-01-2011 om 22:20

Berber

Sterkte, joh. Wat naar.

Ik vroeg me net af waarom je niet op het meetinglijstje stond, ik had je zo graag ontmoet. Maar nu weet ik genoeg.

(En waar we het dan fijn over hadden kunnen hebben: Nee, nog steeds geen Mad Men gekeken, en ook nog steeds niet in de 4e van the Wire begonnen, maar op dit moment zijn wij zwaar verslingerd aan Heimat. Heb je dat ooit gezien? Ik dacht eerst: wat is DIT nou. Maar nu ben ik er helemaal verliefd op. Het is nergens mee te vergelijken, is ook al gemaakt in de jaren '80 van de vorige eeuw of zo, dus het was ook enig in zijn soort destijds, maar het kan feilloos tegen die hedendaagse series op vind ik, ondanks - of misschien zelfs dankzij - het hier en daar knullige acteren).

Nogmaals: sterkte. Sterkte, liefs, en ook vele vette beklijfliefde voor je jochies.

Margje

Fiorucci

Fiorucci

15-01-2011 om 10:20

Berber

Klaag maar lekker hoor, dat mag hier...
Sterkte met alles!!!!

Fianna

Fianna

15-01-2011 om 11:20

Berber

'Hm, nu sla ik wel erg aan het klagen hè?'

Nou volgens mij heb je alle recht om te klagen, ik vind het niet eens klagen. Jeetje wat zwaar joh voor jullie. Ik word af en toe gek van mijn wilde stel, maar dit soort gezondheidsproblemen heb ik niet, bij lange na niet. Echt heel veel sterkte er mee!!

fladder

fladder

15-01-2011 om 15:02

Berber

Soms mag je klagen en hoef je niet de vrolijke vrouw uit te hangen. Ik lees nu pas wat er aan de hand is en dat klinkt best heftig! Sterkte met je kindjes, sterkte met jullie allemaal!

Lisa76

Lisa76

15-01-2011 om 20:09 Topicstarter

Berber

Klagen???? Joh meid, wat jullie doormaken....
Wat jij uit is geen klagen!

Ik snap natuurlijk een beetje hoe het is. Neussondes, piepjes ed van de monitor, het gewicht waar het steeds om draait... Maar bij ons was het na de baby tijd over. Je merkt er nu niks meer van. Om die ellende nu weer allemaal mee te moeten maken... echt verschrikkelijk.

Fijn dat je oudste er zo goed mee omgaat. Das dan een zorg minder! De winter duurt niet meer zo lang nu, hopelijk verdrijft de lente alle virussen ed en gaan jullie een geweldige lente/zomer tegemoet. Denk vaak aan je.

Tja dat stotteren vind ik wel zorgelijk. Hij stopt soms met praten omdat hij er gewoon niet uitkomt. Hij doet het al een jaar en daarom is de kans dat hij eroverheen groeit niet meer zo groot. Mijn angst is dan vooral: wordt hij later niet gepest, en hoe moet dat met een baan vinden ed... weet wel dat het voorlopig niet zover is maar toch. De logo kan niet veel doen. rustig praten doet hij al. Is dus meer voor ons. Wij moeten onzelf aanleren atlijd erg rustig te praten, het negeren en woorden en zinnen herhalen die hij zegt. (dat brengt rust). Daardoor zijn we er wel de hele tijd mee bezig. Vooral bij spanning (sint, kerst, verjaardag) is het helemaal erg. Dat is nu allemaal voorbij dus hopelijk wordt het nu weer iets beter.

dikke kus ook voor je jongens en hoop zo dat ze snel opknappen!

x lisa

Tirza G.

Tirza G.

15-01-2011 om 23:23

Weet je berber

Er zijn landen daar metselen ze hele múren om tegen aan te klagen. Dus jij mag best eens even een baksteen vol zaniken en die vervolgens hier neersmijten.

Tirza

Sancy

Sancy

16-01-2011 om 08:07

Ach berber

Bah, wat ellendig! Sterkte met je tijgers, en wees ook een beetje lief voor jezelf!

Biene M.

Biene M.

16-01-2011 om 08:09

He berber

Klagen en vloeken mag nu, wat een ellende. Ik zou nu denk ik met de kinderafdeling bellen waar jullie net vandaan komen. Sterkte en een dikke knuffel voor jou.

Massi Nissa

Massi Nissa

16-01-2011 om 08:57

Aaach verdorie

Berber, ik hoop mee dat het allemaal mee zal vallen en overwaaien. Ik zou ergens een gat in willen schoppen, dus ik vind huilen nog een enorm beschaafde reactie. Knuffel voor jou.
Groetjes
Massi

Minet

Minet

16-01-2011 om 08:59

Tjonge

Wat een ellende allemaal Berber, en wat een zenuwengedoe. Natuurlijk mag je huilen, janken, schreeuwen en schoppen, dit soort dingen zijn slopend.
Sterkte!

Fianna

Fianna

16-01-2011 om 10:32

Nou zeg! wat een ellende

jeetje wat vreselijk! Ik zou minstens huilen.
Echt heel veel sterkte.

Sascha2

Sascha2

16-01-2011 om 10:36

Potverdrie

Jeetje Berber, wat naar weer zeg! Pfff. Natuurlijk mag je klagen, schelden, schoppen, huilen etc. Dit is gewoon klote. Welke van de twee is zo ziek, oudste of jongste? Wat een zorgen weer.... Veel sterkte!

Fiorucci

Fiorucci

16-01-2011 om 10:39

Ah nee he

Tuurlijk mag je huilen, zo'n ziekenhuisperiode moet ook verwerkt worden en nu weer zorgen....sterkte!!!!

Sascha2

Sascha2

16-01-2011 om 11:44

Berber

Daar was ik al bang voor, dat het de oudste is die weer zo ziek is. Nog meer zorgen, bah. Ik zou het morgen gewoon vragen aan ha, nee heb je. Ik neem aan dat hij jullie situatie kent. He ik wilde dat ik je kan helpen

Lisa76

Lisa76

16-01-2011 om 14:05 Topicstarter

Berber

Ik red me wel lieverd, het gaat nu om jou en je ventjes. Ga je daar nu ajb ook niet druk maken! Jij MOET nu aan jezelf denken!

ik mail je want heb ook hyves...

x lisa

fladder

fladder

16-01-2011 om 14:06

Bah bah bah

En dan scheld je jezelf nog uit als de tranen te hoog komen te zitten... Lieverd, ik wens je een héél goed real life luisterend oor toe, een metersbrede real life schouder en een megapak zakdoekjes voor de tranen toe. En vooral RUST en een GEZOND gezinnetje!

Mariska

Mariska

16-01-2011 om 14:51

Berber

Ik hoop dat de mannetjes lekker slapen! En dat ze - nu ze slapen - en papa en oudste wandelen zijn in het bos... dat jij ff gaat zitten. Niet in de tocht van de openstaande ramen en deuren... das natuurlijk niet handig Hup, de boel dicht gooien en dan op de bank kruipen met een dekentje en een tijdschriftje, grote bak thee erbij, misschien een zacht muziekje op de achtergrond... heel eventjes dat momentje voor jezelf... net alsof er even niets aan het handje is.... eventjes maar... Hou je haaks.. Ik denk aan je! LIEFS!!! X

tonny

tonny

16-01-2011 om 14:51

Sterkte berber!

Gelukkig is het weer je goed gezind, voor het luchten/ virussen verdrijven én voor het bos!

Sterkte!

O, meid

Wát een ellende zeg! Heel veel beterschap voor je zoontje(s) en sterkte voor jou!

Onno

Onno

16-01-2011 om 18:06

Het uitroeien van virussen en bacteriën.

Het uitroeien van virussen en bacteriën kun je vergelijken met stofzuigen op het strand, dat heeft dus geen zin als er een chronisch gebrek aan weerstand is. Je zou je HA kunnen vragen of hij niet iets kan voorschrijven wat je kinderen een betere weerstand geeft.
Daarnaast beschikt de apotheek over ca. 250.000 geneesmiddelen. Hij zou ook iets kunnen voorschrijven wat geneest, al was het maar 1 geneesmiddel. Tja, als hij dat niet kan zul je zelf op zoek moeten naar een oplossing.
Veel sterkte!

Onno

Onno

16-01-2011 om 18:29

Hoezo reclame.

Niemand weet wie ik ben en mijn praktijk zit vol. Ik denk dat ze die HA wat meer op de huid moet zitten. Ze kunnen de meest vreselijke ziektes 'genezen' dan moet dit toch niet zo moeilijk zijn toch?

Sancy

Sancy

16-01-2011 om 18:54

Berber

Ik reageerde zo vroeg omdat ik de hele dag weg zou zijn. Ik ben net weer thuis en wilde gelijk even lezen hoe het met jou en je gezin is. Nogmaals sterkte!

oregano

oregano

16-01-2011 om 19:32

Sterkte!

Ik lees nu pas hoe het nu gaat, had een berichtje gezet bij ander draadje.
Heel veel sterkte en een hele grote schouder en steun gewenst dichtbij je!

http://kaartenstraat.blogspot.com/2010/11/weer-een-dikkie-dik.html

Dit was een vd twee kaartjes die ik had gestuurd, op woensdag. Dus dan maar via hier.
Sterkte!

Liefs Oregano

Lisa76

Lisa76

16-01-2011 om 21:41 Topicstarter

Berber

You've got mail....

mijn duimen zijn kapot van het draaien......

Ik wou dat ik je een pot energie kon sturen....

xxx

Mariska

Mariska

17-01-2011 om 09:29

Vandaag

uitgerekend vandaag is het dan ook nog Blue Monday... Ik hoop en duim dat het vandaag wat beter mag gaan met je kleine tijgertje. Geef bij de huisarts ook aan dat je enrgie begint op te raken. Het is ook niet niets dit allemaal... Denk aan je LIEFS X

Sascha2

Sascha2

17-01-2011 om 11:46

Berber

En, gebeld met de huisarts? Ik hoop dat hij/zij gewoon even bij je langs komt.
Hoe gaat het nu met kleine tijger? En met de jongste tijger/panter (ben het even kwijt wat het ook alweer was ), krijgt hij ook meer ziekteverschijnselen of niet? Jeetje, arm mens, ook al niet slapen. Zo goed voor te stellen en ik kan wel zeggen dat je ook aan jezelf moet denken, maar ja, dat moet wel kunnen natuurlijk. Pfff, ik wou dat ik even een paar uurtjes van je kon overnemen zodat je even kunt bijtanken. Is er iets wat ik kan doen? Laten weten hoor!
Sterkte maar weer

margje van dijk

margje van dijk

17-01-2011 om 12:32

Sterkte

Nogmaals, Berber: Sterkte met je dierentuin.
Margje

Berber

Sterkte met de ziekenboeg. Wat krijgen jullie het voor de kiezen zeg!

groetjes van Purk

Tjonge berber

Zie dit draadje nu pas. Dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten zeg. Heel veel sterkte met je jongens. Ik gun jullie allemaal een goeie nachtrust vannacht.

Chris

Biene M.

Biene M.

17-01-2011 om 18:16

Slapen

Hopelijk hebben ze goed gegeten en gaan jullie vannacht allemaal lekker lang slapen! Sterkte Berber, ik zou graag een nachtvoeding van je overnemen, als het kon.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.