Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wilgenkatje

Wilgenkatje

25-09-2019 om 19:35

de stikstofkwestie

Nou, grote urgentie hoor. Geen taboe's. Actie!

Wat minder snel rijden. Nou ja, vooral in de buurt van natuurgebieden, want veel draagvlak zal er niet zijn voor snelheidsafname.
En een aantal agrarische bedrijven uitkopen. De boeren hebben het toch al gedaan en het zijn er niet zoveel.

Klinkt enorm urgent. Is daar nou echt zo hard op gestudeerd? En, belangrijker: heeft dit zin??

Kaaskopje

Kaaskopje

25-09-2019 om 19:40

Heb je echt twijfels?

Wilgenkatje?

Angela67

Angela67

25-09-2019 om 21:20

Wilgenkatje

ik zou je bijna in het sperenkamp plaatsen, maar dat kan ik me niet voorstellen tenzij iemand je inlognaam misbruikt.
Mocht je het je serieus afvragen begin dan met artikelen te lezen in aantal kwaliteitskranten die objectief verslag proberen te doen. Het kost wat tijd om je in te lezen, dat klopt, maar het zijn dan ook serieuze zaken.
gr Angela

Wilgenkatje

Wilgenkatje

25-09-2019 om 23:07

Ik heb geen twijfels

...maar ik snap niet dat er niet veel meer maatregelen worden aangekondigd.

Angela67

Angela67

25-09-2019 om 23:16

lees die artikelen

daarin wordt dat aangegeven.
gr Angela

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2019 om 02:10

Aha sarcasme dus

Ik wilde het toch zeker weten .

Hoewel het niet snel genoeg gaat, heb ik toch het gevoel dat er een flinke omslag in denken gaande is in de politiek. Het lijkt erop dat de VVD aanhang mee kan komen met die omslag, maar bij het CDA, de 'boeren'partij, vraag ik me dat van een flink deel van de aanhang af. Zou Wilders daar garen bij spinnen?

https://frontbencher.nl/peilingen/

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.