Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

dementerende man?

Peiling

Hoort dit bij het verouderen of is het dementie?
11 stemmen
36%
0%
64%

Nou loop ik ook vaak verkeerde kamers in en ik ben de weg ook altijd kwijt; wat opvallend is, is natuurlijk de achteruitgang.
Het lijkt mij nooit verkeerd om even een checkup te laten doen bij de huisarts of alles in orde is (vitamine D, bloeddruk, hartslag etc) want van iets vaags onder de leden hebben kun je ook wel eens in de war raken net als door een infectie of uitdroging.

Pippeltje

Pippeltje

25-09-2021 om 18:26 Topicstarter

Inmiddels heb ik het met hem besproken en mijn zorg geuit. Gelukkig reageerde hij eigenlijk heel rustig en accepterend. Hij denkt dat het normaal is maar is bereid mee te gaan naar de huisarts! Geweldig dus!

Pippeltje schreef op 25-09-2021 om 18:26:

Inmiddels heb ik het met hem besproken en mijn zorg geuit. Gelukkig reageerde hij eigenlijk heel rustig en accepterend. Hij denkt dat het normaal is maar is bereid mee te gaan naar de huisarts! Geweldig dus!

Wat fijn! Ik hoop dat hij gelijk heeft en dat jij gerustgesteld wordt. Fijn dat hij bereid is jouw gevoel serieus te nemen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.