Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Dikke knie na val

Vanmiddag is mijn zoon (7) van zijn bureaustoel gevallen, dit gebeurde op zijn slaapkamer. Ik was op de zolder en hoorde idd een enorme knal en daarna een erg hard schreeuwende zoon. Zijn knie werd direct dik en nu hij wil er niet op staan. Wel kan hij de knie gewoon buigen en redelijk strekken. Hij ligt op de bank met een kussentje eronder, zo nu en dan hinkelt hij wat rond.

Op zijn advies heb ik er een mooi verbandje om gedaan, zodat iedereen het kan zien. Gisteren was er namelijk een kind hier in de buurt, met ook zo`n verband om het been.

Ondertussen twijfel ik een beetje, manlief zegt ach valt wel mee. Hij hoeft niet direct naar een dokter. Wat vinden jullie? In het verleden heeft hij een keer een lelijke val gemaakt, toen deed zijn voet heel erg zeer en was ook erg dik en blauw. Maar omdat hij er wel op liep, dachten we allemaal dat het wel mee zou vallen. Volgende dag was het nog niks beter, en ook nog dik en blauw. Toen ben ik toch maar even naar de ha geweest en bleek hij hem op twee plekken gebroken te hebben, ik bedoel maar.

Moeilijk altijd, ik zelf vlieg volgens mij al gauw naar de ha, manlief niet zo snel.

Alvast bedankt.

Groet,
Olijvje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Olijvje

Olijvje

23-08-2010 om 18:44 Topicstarter

Sorry dat vergeet ik te melden. Wij hebben direct gekoeld. Maar lijkt al veel beter en volgens ons maakt hij er een beetje een spelletje van.....

Nou ja, het heeft wel pijn gedaan, anders was het niet zo dik natuurlijk. Maar hij lijkt het ook wel leuk te vinden, de aandacht en het mooie stoere verband. Als hij denkt dat we niet kijken, loopt hij er op, hihi. Maar goed, je schrikt natuurlijk wel. We zullen morgen zien hoe het is, maar voor nu laten we het zo.

Groet,
Olijvje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.