Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

23-10-2010 om 18:17

Dikke pech voor zoon

Middelste zoon is vanmorgen op het rugby veld neer gestort omdat zijn enkel knakte. Die knak bleek, een aantal dokters, en röntgologen verder een klein stukje bot te zijn wat is afgesplinterd. Zoon zit nu met een mooi rood gips op de bank. Heel fijn... zo net voor de herfstvakantie. Het is GEEN loopgids...op 5 november gaan we een weekendje weg ( naar park met giga zwembad) om onszelf te troosten omdat we deze zomer zo'n pech hadden gehad in de vakantie. Nee nu gaat het een stuk beter.... NOT.....!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

23-10-2010 om 18:52

Aaaach

Wat rot voor je zoon en alweer balen voor jullie allemaal. Ik hoop dat jullie toch nog kunnen genieten straks van de minivakantie.
Groetjes
Massi

fladder

fladder

23-10-2010 om 19:46

Verdórie!

Zie titel...

Guinevere

Guinevere

23-10-2010 om 20:24

Nah jah zeg

Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar?

Guinevere

Guinevere

23-10-2010 om 20:26

Te snel

Hmmm, weer een raadselachtige toetscombi ontdekt waarmee je een bericht te snel kunt verzenden...
Wat ik nog wilde zeggen: gelukkig heeft hij mooi gips. Koop maar een mooi computerspel of bordspel voor die mankepoot, als troost!

Nasha 1st

Nasha 1st

23-10-2010 om 21:17

He nee polly!

wat erg! Sterkte voor je mannetje!!

Kaaskopje

Kaaskopje

24-10-2010 om 01:23

Pechvogels

Jullie treffen het wel! Sterkte ermee.

Polly Shearman

Polly Shearman

24-10-2010 om 10:37

Dank, en iemand ervaring?

Bedankt voor het medeleven. Zoon voelt zich idd erg zielig, en terecht!! ik baal ook, zit ik hier een hele week met een ADHDér op de bank die geen kant op kan! pffff Hopelijk komen er leuke films ofzo op tv in de vakantie. Maar heeft iemand ervaring met botsplinters>? en hoe snel dat geneest, ik hoop gewoon vreselijk dat hij 5 november van dat gips af is!! en gewoon lekker kan poedelen in het zwembad.
Wij hebben gewoon geen geluk met vakanties, gelukkig hebben we elkaar!

Informeren

Hij heeft nu geen loopgips, krijgt hij dat nog? Wanneer is de vervolgafspraak, vraag het dan! En mocht hij loopgips krijgen vraag dan naar zwemmersgips. Kan hij toch zwemmen.
Mag hij ook niet met z'n poot omhoog op krukken lopen?
Is een rolstoel een optie? (beiden te huur bij thuiszorgwinkel)
Bel desnoods de huisarts als je de vragen beantwoord wil hebben, die weten het vast ook wel. Maar ik denk dat je dan beter weet waar je aan toe bent.
En ik leef met je mee...wij hebben ook al 2 vakanties met gips doorgebracht.
groeten en succes
albana

Polly Shearman

Polly Shearman

25-10-2010 om 10:49

Inmiddels

Zit zoon in prachtie rolstoel. En hebben we voor maandag 1 november weer een afspraak op de gips kamer.
Hopelijk hoeft hij dan geen gips meer, maar misschien toch nog wel loopgips.
Ik ga nu even uitzoeken of ons weekend te anuleren is, op basis van een enkelfractuur.
groet, pol

Vera*

Vera*

25-10-2010 om 17:05

Bálen!

Veel sterkte in de vakantie.

Vera

Polly Shearman

Polly Shearman

26-10-2010 om 13:47

Nou

volgens mij is een enkel fractuur geen reden tot annuleren, een griep daar integen wel, want dan kan je niks anders dan op bed liggen.
Anyway de arts zei idd dat het nog alle kanten op kon, dus we wachten gewoon maar af.

Asa Torell

Asa Torell

26-10-2010 om 20:37

Bah

Wat een waanzinnige pech allemaal bij elkaar dit jaar Polly! Nu moet 2011 het toch echt wel gaan worden voor jullie, minstens de jackpot in de staatsloterij!

Kari1

Kari1

27-10-2010 om 07:46

Annuleringsverzekering

Mocht het allemaal niet doorgaan dan zou ik dat toch proberen. Het gaat er toch ook om wat je in die vakantie wilde gaan doen? Jullie hadden een park met een giga-zwembad gepland. Om te zwemmen. Iedere dag, en heel lang. Tenzij hij zwemgips heeft kan dat niet, dus reden voor annulering. Als je op skivakantie zou gaan was een enkelfractuur ook een reden tot annuleren geweest.
Als je een gezinsverzekering hebt hoeft er maar 1 gezinslid niet te kunnen. Ik hoop voor jullie dat het met een sisser afloopt, maar probeer anders echt je geld terug te krijgen, voor een volgende keer!
Kari

Tinus_p

Tinus_p

27-10-2010 om 13:24

Annuleringsverzekering

Geen eigen ervaring, maar wat ik hoor is dat een annuleringsverzekering moeiteloos uitkeert bij duidelijke, objectieve, medische problemen -zoals een gebroken been.

Polly Shearman

Polly Shearman

02-11-2010 om 00:05

Update

Vandaag moest zoon terug naar het ziekenhuis. Na 10dagen gips. Hij had nog minstens 2 weken nodig. Maar! Hoera! Speciaal om mee te kunnen zwemmen heeft zoon puur kunststof gekregen!! En alleen zijn enkel is nu gefixeerd niet neer zijn hele onderbeen. Ook is dit niet zwaar. Hij kan er gewoon sokken en schoenen overheen. Oor weekend gaat dus gewoon door. Hoera hoera hoera! Ik ben zo blij!

Vera*

Vera*

02-11-2010 om 09:26

Joepie

Heel veel plezier op jullie weekend!

Vera

Polly Shearman

Polly Shearman

02-11-2010 om 12:37

Los hiervan

heeft oudste waarschijnlijk een oorontsteking, en is jongste vanmorgen op school gevallen en heeft nu een gigantisch EI op zijn hoofd! LOL Het zal hier nou nooit eens soepel gaan.

Guinevere

Guinevere

02-11-2010 om 14:04

Ja nou polly

Ja Polly, dat heb je nou eenmaal met zo'n verzameling ADHD-ers. Die knallen wat vaker tegen iets aan.
In elk geval, fijn dat jullie weekend door kan gaan. Veel plezier!

Polly Shearman

Polly Shearman

03-11-2010 om 10:00

Oh oh

vanmorgen met zoon naar huisarts geweest voor zijn oor, heb expres niet gevraagt of hij wel mag zwemmen, omdat ik het gewoon niet wil weten... oi!

fladder

fladder

03-11-2010 om 12:05

Polly

Laat je huis eens reinigen van aardstralen en uitroken met brandende salie, want volgens mij heb jij pech-geesten in huis!

Sterkte met alles, het houdt ook niet op, he...

Polly Shearman

Polly Shearman

03-11-2010 om 13:14

Ach welnee fladder

pech? wij? nee hoor wij hebben super veel geluk in de liefde!
en het is hier nooit saai, dat vind ik ook wel prettig.
Ik kan er nu allemaal wel om lachen hoor, want over nachtjes lig ik in een bubbelbad!

Asa Torell

Asa Torell

04-11-2010 om 20:44

Polly

Gelukkig dat het nog zo goed afliep, veel plezier dit weekend!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.