Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Dilemma: wel of niet naar school

Dochter van vijf minus een week is nu een week ziek; koorts, keelpijn, hoesten. Dinsdag en woensdag leek het beter en is ze naar school gegaan maar woensdag weer 39 koorts. De rest van de week thuisgebleven. Vanmorgen had ze nog lichte verhoging, ik meet niet de hele dag door, maar ze is niet de hele dag koortsvrij geweest.
Mijn vriend vindt dat ze best naar school kan morgen en dan bijv. niet naar de BSO. Ik twijfel nogal of ze morgen al moet gaan. Proberen kan altijd mar het probleem is dat we morgen naar een begrafenis moeten en die is een uur rijden van school, dus als het niet gaat, ben ik niet snel bij haar. Oppas lukt niet, misschien alleen na school.
Mijn gevoel zegt iig niet doen. Ben ik te voorzichtig?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

18-09-2011 om 19:25

Zeker niet te voorzichtig

Met proberen heb ik meestal geen probleem maar dan moet er wel een oplossing voorhanden zijn als het niet gaat.
Je schrijft dat jullie naar een begrafenis moeten. Als je geen oppas kunt regelen, betekent dat toch dat er maar één naar de begrafenis gaat.

Kun je misschien een ouder bellen van een klasgenootje? Zeker bij een begrafenis snappen mensen dat hulp snel nodig is.

Valkyre

Valkyre

18-09-2011 om 21:53

Vind ik ook

Bij Spruitje is vaak 's ochtends de koorts weg, en komt die 's middags weer opzetten. Ik zou haar thuishouden (kun je thuis oppas regelen?) Of, afhankelijk van hoe close jullie waren met de overledene, 1 iemand thuis laten bij dochter. Een ochtendje naar school zou nog wel kunnen, maar hier zou de kans dan groot zijn dat Spruitje met de lunch instort. En dan wil hij alleen nog maar mamma..

Sterkte ermee.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Chris35

Chris35

18-09-2011 om 22:08 Topicstarter

Gevoel

Ik heb opa en oma gebeld, hebben weliswaar plannen, maar ik kan ze wel bellen om 'r van school te halen als het toch niet lukt. Maar vorige week hebben ze ook al extra opgepast. Ik heb geen band met de overledene, dus dat zou voor mij geen belemmering zijn.
Lullig, maar ik hoop stiekem dat ze morgen nog niet fit genoeg is, dan heb ik iig niet de gehele schoonfamilie tegen me ( tis een oma aan die kant die is overleden.)
Zucht, ik zou toch gewoon nee moeten kunnen zeggen...

Nee ik kan niet

wat mijn kind is ziek.

Chris35

Chris35

19-09-2011 om 10:54 Topicstarter

Manda rijn

Je hebt helemaal gelijk. Dus na weer een halve nacht op met een hoestend kind ( tot overgeven aan toe), thuisgebleven en naar de huisarts gegaan. Was de enige juiste beslissing.

Valkyre

Valkyre

19-09-2011 om 12:48

Eens met manda

Ik doe altijd erg mijn best om mijn verplichtingen na te komen, maar een ziek kind is thuisblijven bij mij. Als mensen daar geen begrip voor kunnen opbrengen, is dat hun probleem.

Veel sterkte met je dochter, Chris.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.