Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

liezelotje

liezelotje

16-02-2009 om 09:45

Dochter al 5 weken misselijk

Mijn dochtertje klaagt al zeker 5 weken over misselijkheid, hoofdpijn en buikpijn. De buikpijn is een bekend probleem bij ons en hoofdpijn heeft ze ook vaker (meestal als ze last heeft in het kno-gebied: verstopte neus en vocht achter trommelvlies).

Ik heb het een tijd aangekeken omdat ik dacht dat het te maken zou kunnen hebben met het buikgriepvirus dat heerst, maar ik vind het nu wel erg lang duren. Ik ga daarom deze week met haar naar de HA.

Is er iemand die deze klachten herkent?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jacoline29

Jacoline29

16-02-2009 om 12:21

Bekende klachten

maar bij mijn zoon is geen parasiet aangetroffen,wordt nu weer op alles getest.Heb het in een draadje hier gepost een weekje terug denk ik.11 maart weet ik meer.
zoonlief heeft dus aanvallen van hevige buikpijn met dik 39.8,misselijkheid erbij en had geen blindedarmontsteking, deze aanvallen heeft hij iedere 4-6 weken en is dan 3 dagen erg beroerd.,wordt nu voor de 2e keer getest,want ze dachten dat het een verstopping was,heeft medicijnen,maar die werken dus niet goed,vandaar weer alle onderzoeken.

Hopelijk vinden ze wat.
Beterschap gewenst

Asa Torell

Asa Torell

16-02-2009 om 22:07

Jacoline

Ik weet er helemaal niet veel van af maar ik moet meteen aan iets als Crohn denken bij de symptomen van je zoontje. Kijken ze daar ook naar? Ik las hier op OO al wel dat het ook bij kinderen kan voorkomen, al vinden sommige artsen van niet naar het schijnt.

Jacoline29

Jacoline29

17-02-2009 om 09:48

Asa

Hoe zou je dat bij een kind kunnen ontdekken?Crohn?Hij krijgt bloedonderzoek,ontlasting,urine en een echo,kan je het op een echo zien?Zelf denk ik dat ze in de darm zelf moeten zoeken en dat het van buitenaf(echo,foto's) niet zichtbaar is.

Asa Torell

Asa Torell

17-02-2009 om 21:02

Jacoline

Ik weet zelf niet hoe je die ziekte diagnosticeert, ik vond nu net wel op wikipedia ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Crohn ) dat er eea. uit bloedonderzoek en echo's kan worden vastgesteld. Het klinkt toch wel alsof ze nu (eindelijk) serieus onderzoek doen bij jouw zoontje, ik hoop dat ze vinden wat er is!

ayla

ayla

18-02-2009 om 09:48

Jacoline

ze hebben mij jaren terug zelf ooit getest op Crohn, dat ging toen via een coloscopie. Bij kinderen wordt dat ook wel eens gedaan maar die worden dan eerst onder narcose gebracht.

Ik wens je veel succes toe. Ik herken een deel. Heb zelf onderaan de pagina een draadje staan over de eeuwige buikpijn van dochter.Morgen hebben we een telefonische afspraak staan met de ka

Jacoline29

Jacoline29

18-02-2009 om 10:27

Lieve schatten

Dank jullie voor de info.Ik weet 11 maart pas meer,dan zijn alle onderzoeken achter de rug en heb ik weer een afspraak bij de KA staan.
Ik wil ook dat ze bij hem binnen gaan kijken,omdat mijn gevoel ook zegt dat het binnenin fout zit.afwachten maar weer,op dit moment lijkt hij geen last te hebben,maar dat kan binnen no time weer veranderen.

Jacoline29

Jacoline29

20-02-2009 om 14:39

Zoon echo gehad

darm was niks te zien wat fout zou kunnen zijn,voor de rest zei ze niet veel, 11 maart uitslag. pff wachten duurt lang.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.