Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Emilie

Emilie

05-10-2009 om 11:13

Doorbreken van probleem

Ik heb een soort van 'probleem' waaraan ik echt iets wil doen maar waarbij ik eigenlijk niet weet wat ik daarmee aan moet.

Ik realiseer mij nl. de laatste tijd dat ik erg in het verleden leef (mijn jeugd), ik denk nog veel dingen uit mijn jeugd o.a. relatie met mijn moeder, spelen nog dagelijks door mijn hoofd en vergen veel energie. Ik heb niet echt iemand om dit mee te bepraten. Ik heb het er wel een sover met mijn man, maar voel me dan altijd een beetje een zeur.
Mijn verleden heeft mij gemaakt hoe ik nu ben maar het verleden is geweest en ik wil veranderen, en energie krijgen voor andere dingen.
Ik heb het gevoel dat ik nu al jaren stil sta en veel kansen laat lopen. Ik heb veel plannen maar kom er nooit toe dit te realiseren waardoor ik er maar mee blijf rondlopen (snappen jullie het nog?). Ik weet niet hoe ik dat kan doorbreken, hoezeer ik ook besef dat het verleden achter mij licht. Maar ja, en nu. Het is niet iets voor mijn huisarts denk ik. Hoe breng ik zoiets?Maar ik zou toch een moet iemand (psygoloog?) willen praten over dit 'probleem'. Hoe pak je zoiets aan? Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

05-10-2009 om 13:15

Huisarts

Je huisarts om een doorverwijzing vragen naar een psycholoog -hij heeft meestal ook adressen. Je hebt eigenlijk heel goed onder woorden waar je probleem zit.

Idd huisarts

Via je huisarts kan je een verwijzing vragen naar een psycholoog.
Heel goed dat je al zo duidelijk hebt wat je probleem is en inziet dat je het wilt veranderen, dan ben je volgens mij al op de helft. Gaat je zeker lukken! Succes ermee
gr nelly

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.