Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ayla

ayla

17-03-2010 om 22:42

Droge plekken rond de mond

ayladochter had sinds vorige week ene droge plek onder haar mond, paar keer ingesmeerd met uierzalef maar het wordt niet minder, eeder wat goter, nu zag ik vandaag nog 3 kleine plekken erbij. Het zijn geen blaasjes, eerder droge open plekken. Volgens dochter doet het geen pijn en jeukt het ook niet echt. Ik zit me echter toch af te vragen wat het is, vooral met het oog op een koortslip. Ik was van plan morgen de ha even de bellen maar iemand enig idee wat het zou kunnen zijn

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

17-03-2010 om 23:27

Krentenbaard.

Hoi Ayla,
Het klinkt als krentenbaard.
Dit kan zich erg snel uitbreiden en het is ook erg besmettelijk.
M.

ayla

ayla

18-03-2010 om 06:32

Dacht ik ook aan

mar als ik naar de foto's kijk dan lijkt het daar niet op. Het zijn geen blaasjes en er zitten geen korsten op. Het likt meer op hele droge plekken vandaar dat ik er ook vette zalf opsmeerde. Ik denk echter wel dat ik voor de zekerheid maar even naar laat kijken. Stel je voor het is wel iets besmettelijks

Tango

Tango

18-03-2010 om 13:26

Likken?

Kan het zijn dat ze veel aan haar lippen likt? Tangozoon heeft toevallig ook de laatste week zo'n droge schrale mond en likt dus ook veel waardoor het alleen maar erger wordt. Ik laat hem veel met lipbalsem smeren, maar echt helpen doet het ook nog niet omdat hij ook dat er weer aflikt.
Naar de huisarts gaan kan natuurlijk nooit kwaad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.