Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

25-09-2010 om 15:19

Dromen

* twijfel over de catogorie*

Ik heb een nieuwe baan, vreselijk leuk! Ik geniet me suf.
Echter... om de boel op een rijtje te krijgen droom ik erover. En zo levendig dat ik snachts tegen mijn eigen man praat alsof het een client is: en ik bij hem dingen probeer te doen, die ik bij clienten moet doen.

Het moet niet gekker worden zeg!
Pas na een tijdje bedenk ik me: waar ben ik in godsnaam mee bezig!

Hoe leer ik om als ik wakker ben, de nieuwe indrukken te verwerken zodat ik, en manlief snachts wel een goede nachtrust hebben.

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ha polly!

Wat bijzonder, het maakt gewoon veel indruk natuurlijk, zo'n nieuwe baan. Misschien kan je een deel van de verwerking naar de dag halen door 's avonds dagboek te schrijven over je ervaringen van die dag. Dat heltp mij soms in stressvolle periodes ook.

Groetjes,
Vonda

Polly Shearman

Polly Shearman

26-09-2010 om 12:14

Ja maar

Het voelt helemaal niet als stressvol! Ik ben juist heel erg ontspannen!
Ik praat het ook genoeg van me af voor mijn gevoel, maar jij adviseerd dus opschrijven?

ps vannacht mijn man met rust gelaten whahaha

Herkenbaar!

Ik vind het zo leuk dat je van je nieuwe baan geniet!

Ik heb het ook heel erg gehad en nog wel eens na een drukke dag op mijn werk. Ik merk dat het wel over gaat hoe meer ik wen aan mijn werk maar als ik zoals vandaag iets spannends heb gedaan (race arts) dan weet ik zeker dat ik er vannacht over droom. Vriendje vond het ook niet leuk als ik hem ging onderzoeken 's nachts. Een van mijn vriendinnen had er ook last van toen ze achter de kassa begon - ze bleef het kussen maar scannen!

Dus als je gewend bent aan je baan denk ik dat het wel weer over gaat en ondertussen gewoon om lachen

Mariel

May

May

27-09-2010 om 08:52

Grappig

Ik snap dat het lastig is, maar ik vind het zo grappig...

Polly Shearman

Polly Shearman

27-09-2010 om 09:29

Het is idd ook wel grappig

Ik droom altijd heel veel, echt hele verhalen enz. Maar als ik dus rechtop in bed zit en tegen manlief aan het praten ben, en ondertussen zijn catheter probeer te vervangen die hij niet heeft en meer van dat soort onzin. Dan word hij daar toch wel wakker van hoor.
whahahahah

Gelukkig ben ik geen chirurg!
Ik wacht wel rustig af tot het over gaat.
Kan me idd uit mijn studenten tijd nog herinneren dat ik aan het begin van bijbaan, de hele nacht mensen hun wisselgeld probeerde terug te geven.

Polly Shearman

Polly Shearman

27-09-2010 om 11:19

Last van?

Nou ik niet, ik ben gewend heel intensief te dromen, ik maak heel wat mee snachts. Dat is altijd zo geweest.
Manlief droomt heeeel zelden, Maar hij heeft er dus wel last van als ik hem snachts uit zijn slaap haal met een vreemd verhaal.
Anyway...
Ik kan wel beroepen bedenken waarbij het snachts nog erger is, als je je werkdag nog even herbeleefd.

May

May

27-09-2010 om 19:20

Zaagfabriek

Vriend droomt volgens mij altijd dat hij in een zaagfabriek werkt...

Polly Shearman

Polly Shearman

27-09-2010 om 21:31

Whoehahahah

May, dit is extra grappig, ook mijn man is een grote snurker.. en ja hij werkt echt met hout ( hij maakt trappen) en jaaaa die zaagt hij!
whahahah dus als hij nog een keer klachten heeft over mij... dan zeg ik dat hij ook over zijn werk droomt! whahahahah

Als je man er zo'n last van heeft denk ik

dat het volgende heel goed kan helpen:

Een half uur rustgevende massage voor het slapen.
Glaasjes wijn op de bank aangesleept door hem.
Je zou ook wel eens rustiger kunnen slapen als je weet dat je morgen ontbijt op bed krijgt.

Etc.

Het gaat echt over, zeker weten!

Mariel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.