Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

moeder

moeder

19-11-2011 om 13:39

Een soort 'ijlen' maar dan bij kou?

help! mijn zoon van 12 heef ruim 2 weken geleden een fikse ziekte gehad (koortswisselingen, hoesten). Maar nou heeft ie toch iets raars: hij had tijdens die koortsdalingen last van 'ijlen' (zag alles wat ik deed bijv. snel), nou ja, dat kan dan nog vind ik, maar nu had hij het ook een keer opschool (bepaald iets 'hard' horen) en vanmorgen weer: koud bij mij in bed en hij voelt zich dan raar, ijl-achtig. We zijn al bij dok. geweest, alles goed.... hij groeit ook heel hard en is nogal dun.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bertje1

bertje1

19-11-2011 om 15:13

Volgens mij niet

ik weet wel aardig wat daar de verschijnselen van zijn. het is meestal 's nachts, nu laat in de nacht/ochtend.
het lijkt dat het over gaat als hij warmer wordt. hij voelt dan koel aan op de huid.
hij had het 1 keer een beetje toen hij heel ingespannen sommen zat te maken... misschien wel hyperventilatie. maar waarom dan 's nachts? hij ligt wel helemaal zowat onder de dekens, misschien CO2 teveel inademen? pff, ik denk van alles, blijft raar.

bertje1

bertje1

19-11-2011 om 21:47

Ja ok deze nick dan heb wat aanvullingen... raaaar

pff, het lijkt haast psychisch of zo. hij vertelde nu wat het was (dit is een ander verhaal dan het ijlen!! dan heeft ie andere rare dingen), het lijkt of hij aan het malen is in zijn hoofd, hij hoort zichzelf praten en soms met 2 .. ff. hij heeft een rijke fanatasie en is altijd een beetje 'adhd' noem ik dat (met iets heeeel lang door kunnen blijven gaan). Hij kan dan niet stoppen met denken of zo. Wat denken jullie.. overblijfsel van ziekte, stress of groei??? of iets anders? ga binnenkort maar weer eens naar de h.a

bertje1

bertje1

19-11-2011 om 22:41

Is dit het,,,

ik heb iets gevonden, hypnopompie, daar lijkt dit wel heeel veel op..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.