Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-01-2014 om 17:15
Ik heb zo moeten lachen om dit stuk. Het is zo herkenbaar. Ik had een kennis die altijd zulke therapeuten afliep.
04-01-2014 om 19:38
nominatie?
Kunnen we het woord "Erstverschlimmerung" aandragen als woord van het jaar?
Ik zie mogelijkheden om als zzp-er aan de slag te gaan.
05-01-2014 om 19:06
geweldig stuk
Omdat ik zo hardop zat te grinniken werd man geïnteresseerd. Hij moest ook lachten maar werd niet echt blij, zei hij. Het woord Erstverschlimmerung blijft er hier wel in denk ik, en ook de geregistreerd titel LAL (Licentiaat Agogische Lichttherapie)
08-01-2014 om 13:33
Geweldig!
Hij is echt geweldig! Leuke nieuwe woorden geleerd en veel tips gekregen over hoe je op een simpele manier als therapeut geregistreerd kunt worden.
Het leven hoeft echt niet ingewikkeld te zijn
08-01-2014 om 15:17
LOL
''U had eerder moeten komen’ doet het ook altijd goed, en bij psychische problemen was de patiënt nog niet klaar voor de behandeling'
Fantastisch!
09-01-2014 om 02:41
Heerlijk!
O, geweldig! Ben al jaren lid van deze club en van de NVTK (Nederlandse Vereniging Tegen Kwakzalverij). Leuk om het hier een keer tegen te komen. Zegt het voort
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.