Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Fianna

Fianna

26-09-2011 om 17:48

Eiwit urine dochter

Dochetr 4, plast heel vaak in haar broek. En dan weer een paar dagen niet en dan weer vaak, zoals vorige week op school, 5 keer in een uur!
ALs je haar vaak naar de wc stuurt gaat het meestal wel. Vaak voelt ze het niet en dit weekend had ze het er over dat het pijn deed bij het plassen. Vanmiddag urine bij ha laten controleren en er is eiwit gevonden in haar urine. De ha wil ochtendurine, moet ik morgen inleveren. Alleen, ze slaapt met een luier, hoe vang ik dat op? Iemand tips?
En, eiwit in de urine is toch meestal onschuldig? Iemand ervaring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

26-09-2011 om 20:20

Weet je hoe laat ze plast?

Anders kun je haar wat vroeger wakker maken en laten plassen.
Of bij de apotheek (avondapotheek) plaszakjes halen. Alleen plast ze daar dan de hele nacht in, tenzij je dat zakje midden in de nacht 'vastplakt'
Of 's morgens op de pot zetten en dat meenemen. (of hoeft ze 's morgens niet meer te plassen.
succes!

Fianna

Fianna

27-09-2011 om 06:15

Gelukt

Diabetes? Hm, we zullen zien. Ze moet wel vaak plassen en is vaak moe en ziek, maar ik denk niet dat ze zoiets heeft. Ze is niet mager ofzo.
Het is in elk geval gelukt. Ik was vanmorgen eerder wakker dan zij Er zat wel al plas in haar urine, van eerder. Ik weet niet of dat uitmaakt, zal het vragen straks.
Ik hoop dat haar urine straks schoon is!

Fianna

Fianna

27-09-2011 om 06:46

Herstel

' Er zat wel al plas in haar urine'

Haha, lijkt me evident, het is nog vroeg Ik bedoel, er zat wel al plas in haar luier.

Fianna

Fianna

27-09-2011 om 10:49

Schoon!

Urine was gelukkig schoon.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.