Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

buikje

buikje

18-10-2010 om 16:08

Ervaring met "platte buik" pillen?

Ik heb altijd al een buikje gehad, maar nu ik 4 kilo ben aangekomen, lijkt het wel een zwangerschapsbuikje
Ondanks letten op mijn eetpatroon, voldoende drinken en regelmatig bewegen, blijft het buikje.
Ik was aan het googlelen en las het één en ander over "Modifast Platte buik" en "Appelazijn + Chroom capsules".
Iemand hier ervaring mee??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

18-10-2010 om 17:29

Huh

Hier geloof je toch niet echt in he?

dc

dc

18-10-2010 om 21:01

Werkt niet

Het zijn fijne maniertjes om geld aan uit te geven, maar als je van je buikje afwilt (waarom??), dan kun je beter meer sporten.

Mijn ervaring met al dit soort dingen is dat het voor geen meter werkt!

dc

dc

18-10-2010 om 21:02

als het wel werkt, dan is het vaak enorm slecht voor het hart en andere ingewanden. Dus heb je er 10 jaar van je leven voor over?

Chrooooom?

"Ik was aan het googlelen en las het één en ander over "Modifast Platte buik" en "Appelazijn + Chroom capsules"."

Wil je soms dat je hele familie alsnog autistisch wordt?

Huh?

..................?

Dat is geen humor meer

dacht ik, Almonde...

Waarom niet?

Mogen er geen grapjes worden gemaakt waar het woord autist in voorkomt?
Of ging het je om het chroom?

Puck

Puck

19-10-2010 om 10:56

Zie er de humor ook niet van in

Sinds wanneer wordt autisme door chroom veroorzaakt?

Puck

Puck

19-10-2010 om 10:58

En on topic

Zoiets werkt natuurlijk niet. Om vet definitief kwijt te raken is alleen liposuctie een optie. Maar met een goed voedingspatroon en zeker voldoende beweging kun je wel je vetcellen minder gevuld laten worden. Maar dat soort dingen die vetcellen weg zouden laten smelten: kolder. En dat het dan alleen op je buik zou werken: nog meer larie lijkt mij, alle vetcellen worden aangepakt en niet alleen die op je buik.

Puck, cr -> al

Ik haal mijn metalen door elkaar. De anti-vaccinatie clubs leggen een link tussen autisme en aluminium. En aluminium is een ingredient bij bepaalde vaccinaties.

Dus denk je even in dat buikje een aluminiumcocktail had voorgesteld. Misschien was het dan wel grappig geweest.

Julie

Julie

19-10-2010 om 12:00

Ik vermoed

dat die pillen laxerend werken. Daar krijg je wel (het gevoel van) een platte buik van in elk geval.

buikje

buikje

20-10-2010 om 07:52

Duidelijk

Had al zo'n vermoeden dat het niet zou werken, maar ach je weet maar nooit
Maar na al jullie reacties, ga ik mijn geld er niet aan uitgeven !
groetjes, buikje

Ellen

Ellen

25-10-2010 om 23:13

Niet doen

Hoi Buikje,

Ik kamp met hetzelfe euvel als jij. Bij mij komt het door een fatale combi van blijven snaaien en niet meer kunnen sporten door een blessure.

Ik heb een tijdje geleden ook zo'n doosje aangeschaft (platte buik van Modifast). Ik heb ze 2x gebruikt maar kreeg er enorme hartkloppingen en hoofdpijn van.
Bovendien zat ik de hele nacht (nam ze 's-avonds bij het avondeten in) op de wc. Om te plassen dan, echt laxerend werken ze niet.

Ik loop nu bij een dietiste. Zij gaat voor mij een voedingsadvies maken. Een echt dieet wil ik niet. Dat houd ik ook niet vol want ik heb best een fysiek zware baan, dus wil goed eten. (brood!)

Zij zegt ook dat al die pillen niet kunnen werken omdat de werkzame bestanddelen in die pillen in een veel te geringe mate aanwezig zijn om goed resultaat te kunnen geven.

Succes met het wegwerken van je buikje, Buikje

Ellen

Ellen

27-10-2010 om 11:12

Verkeerde woordkeus

Bij het nalezen van mijn eigen berichtje kwam ik een nogal verkeerde woordkeus tegen.
Fatale combi moet zijn verkeerde combi. Als het fataal geweest zou zijn zou ik dit berichtje niet meer kunnen schrijven...

buikje

buikje

28-10-2010 om 08:09

Ellen

gelukkig maar die verkeerde woordkeus !
Ik let nu ook goed op mijn eetpatroon. Sporten is er nog niet van gekomen, maar loop wel regelmatig lange stukken met hond van vriendin ("uitlaatservice") en 4x per dag heen en weer naar school !
Jij ook succes met het wegwerken van je buikje !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.