Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

johanna

johanna

25-10-2008 om 13:45

Ervaring met weight watchers online?

Wie heeft er ervaring met weight watchers online? Is het aan te raden? Makkerlijk in gebruik? Motiverend? Succesvol?
Klopt het dat je BMI boven de 25 moet zijn voordat je je kunt aanmelden?

Johanna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja, ik

En het klopt dat je BMI boven de 25 moet zijn. Toen ik mij aanmeldde werd ik geweigerd (BMI van 23,5). Ik heb toen even gewacht en me weer aangemeld en toen 'gelogen" over mijn gewicht. Toen kwam ik er wel in. Daarna weer keurig mijn gewicht kunnen terugzetten op mijn eigen gewicht en aan de slag gegaan. Ik vind het absurd dat je in hun ogen niet zwaar genoeg bent. Ik vind mezelf momenteel iets te zwaar en via WW lukt het me prima die 5 kilo te lozen. Wie zijn zij om te bepalen dat ik dat maar op een andere manier moet doen. Maar de ervaring is wel goed eigenlijk. Hier staat de pc in de keuken dus kan ik vrij makkelijk bijhouden wat er ingaat op een dag Mij bevalt het goed!

Marith

Nasha the first

Nasha the first

26-10-2008 om 14:32

Uitleg?

Hoe werkt dat dan? Ik bedoel, je kunt het vrij makkelijk manipuleren, je hoeft niet ten overstaan van de hele club op de schaal.....dus, je discipline moet vrij groot zijn denk ik? En als die groot genoeg was, zou ik niet zoveel overgewicht hebben denk ik.....

Rafelkap

Rafelkap

26-10-2008 om 15:12

Marith ot

Wat een grappige plek voor een computer, de keuken!
groeten van rafelkap (voorheen zazie)

johanna

johanna

26-10-2008 om 20:07

Marith

Dank marith voor de info. Ik kom er inderdaad ook niet op met bmi van 24. Wil ook graag 5 kilo lozen en vindt het fijn om daar een beetje in gemotiveerd te worden. Ik ga ook maar eens een leugentje om bestwil invoeren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.