Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Mover

Mover

05-01-2011 om 17:11

Ervaringen gevraagd ballontherapie

Wie heeft ervaringen met thermachoice ballontherapie (ivm langdurige menstruaties)? Ik moet binnenkort terug naar gyn om uitslag te krijgen van biopt. De verwachting is dat daar niets raars uit komt, gelukkig. Maar dan is er dus sprake van een hormonale disbalans en die kan worden verholpen door spiraaltje, pil slikken (kan niet tegen hormonen) of dus de ballontherapie.
Graag hoor ik jullie ervaringen. In het archief kon ik geen ervaringen vinden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Op tv gezien

Geen eigen ervaring, ik zag het een (half)? jaar geleden op tv, het leek mij een behandeling die goed te doen was, de mevrouw in kwestie was ook tevreden met het resulataat (minder bloedverlies)

Misschien kan je nog iets terugvinden via google?

Mover

Mover

07-01-2011 om 08:50

Mien

Hoi Mien,
Dank voor je reactie. Uiteraard heb ik het hele internet afgespeurd maar ik kom bijzonder weinig informatie tegen. Wel reclame-info om het maar zo te noemen, ook het filmpje wat jij noemt. Maar verder verrassend weinig gebruikersinfo. Weet niet of dat een goed of een slecht teken is. Ik hoop op nog meer reacties.
Groetjes, Mover

Mover

ik dacht dat ik een youtube link had geplaatst, ik zie em niet meer?? Deze was het


http://www.youtube.com/watch?v=Z5e5pauCuJ8

Die op tv was een Nederlands filmpje..

Wie weet kun je ook op het obgyn forum vragen naar ervaringen? http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/

(registreren en niet vergeten een vinkje te zetten bij het feit dat je anoniem (zonder email adres in beeld) wilt posten!)

Mover

Mover

07-01-2011 om 15:30

You tube

HOi Mien,
Dat er op youtube ook dit soort info te vinden was, had ik me niet gerealiseerd Ik had het internet wel afgespeurd, in het nl, maar nog niet youtube.
Bedankt!
Meer ervaringen blijven welkom.
Groetjes, Mover

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.