Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Jessy69

Jessy69

27-04-2009 om 19:57

Ervaringen hechtingen knie?

Zoonlief kwam vanmiddag thuis met een gapende wond in zijn knie. Tot zijn bot aan toe open(( Nou zit ie met 12 hechtingen in zijn knie. Iemand ervaring met hoe lang hij hier last van kan houden??

Vrijdag gaan we n.l. een weekend weg in een hotel, maar ook naar een aantal bezienswaardigheden waar redelijk veel gelopen moet worden. Red hij dat dan al of wordt het dan toch krukken/rolstoel mee???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jaymza

Jaymza

27-04-2009 om 21:13

Hier ook

Mijn zoon was 11 toen hij op zijn knie viel. Ook tot het bot open en vel hechtingen. Vervelend is dat je knie steeds beweegt en het is dus heel lelijk genezen. Niet dat hij er erg veel last van had, maar vanwege het genezingsproces zou ik hem niet veel laten lopen.

jaymza

Jessy69

Jessy69

27-04-2009 om 21:57

Dank je

Zoon heeft er hier erg veel last van, maar ja het is ook net vanmiddag gebeurd. Heeft nu nog onwijs veel pijn. Rustig zitten gaat goed, maar even naar de wc was al een drama.

Hij slaapt nu gelukkig. Morgen zien we verder. Denk dat ik toch ga kijken of Thuiszorg een rolstoel voor hem heeft. We gaan naar Space Expo en dat is toch veel staan en lopen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.