Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Levina

Levina

05-07-2018 om 10:49

Ervaringen liposuctie?

Dag allemaal,

Ik heb geen overgewicht, maar wel een forse buik. Misschien herkennen wel meer mensen zich daarin. Zo is het bij mij in ieder geval, nadat we drie kinderen gekregen hebben. Ik vind het storend, ik draag graag leuke jurkjes maar dan is die buik er weer zo prominent. Corrigerend ondergoed helpt een beetje, maar niet genoeg in mijn ogen.
Nu overweeg ik nog even flink mijn best te doen 2 kilo te lozen, kijken of het me dan nog steeds zo stoort. Vermoed van wel. Als dat zo is, dan wil ik misschien wel een liposuctie laten uitvoeren. Bij een goede kliniek uiteraard. Ik ben normaal helemaal van 'niet snijden in een gezond lichaam', maar het lijkt mij erg bevrijdend als die buik eens wat meer in verhouding is met de rest. Kan trouwens best dat mijn plan helemaal mislukt hoor, dat er een buikwandcorrectie nodig zou zijn om het netjes te krijgen. Dat is ingrijpender en dus met meer risico's, en ook nog eens heel erg duur, zo ver wil ik niet gaan.

Ben erg benieuwd of iemand er misschien ervaring mee heeft? Wordt het mooi, scheelt het echt? Of is het niet de moeite waard? Of heeft iemand anders een veel betere oplossing? Ik ben echt, echt niet van het sporten

Anno

Anno

05-07-2018 om 13:26

Mijn buurvrouw

En een kennis ( vandaar een anno-nick).
Eentje was al graatmager en had slappe zadeltassen daar heeft het best bij geholpen, zeker in kleding.

De ander had erna een plattere buik, maar kwam in de overgang. Ze is inmiddels 20 kg zwaarder en is naar opzij gegroeid. Haar buik is naar verhouding dus nog redelijk strak ( wel gegroeid) maar ze is volledig uit balans.

Een 3e heeft een buikwandcorrectie gehad. Hetzelfde verhaal als nummer 2. Ze groeit alle kanten op, maar op de buik het minst. Ook uit balans dus.

Ik denk best dat het je zal helpen, alleen persoonlijk staat het me wat tegen om bij een ( waarschijnlijk relatief) kleine imperfectie zo'n ingreep te ondergaan. Succes en als je het besluit te doen hoop ik natuurlijk dat alles goed gaat, de pijn meevalt en jij naar tevredenheid in de spiegel kijkt.

Probeer

Eens personal Body plan (heb geen aandelen) met minimaal 2keet in de week krachttraining en letten op je voeding met hulp van een coach.

De resultaten zijn echt goed en je komt echt van je buik af

Levina

Levina

05-07-2018 om 19:22

Oei

Op termijn uit balans groeien, dat staat me wel tegen. Is een sterk argument tegen, want je moet natuurlijk nooit op korte termijn denken. Dank voor de waarschuwing!
Dat body plan ga ik zeker uitzoeken, dank ook hiervoor!

Phryne Fisher

Phryne Fisher

05-07-2018 om 22:00

Buikwandcorrectie

Een vriendin van mij heeft een buikwandcorrectie gehad. Haar zwangerschappen hadden haar buik compleet uitgewoond en het is nu echt heel mooi geworden. Wel een zware ingreep waardoor je weken uit de roulatie bent.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.