Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

medushi

medushi

07-04-2010 om 12:17

Ervaringen met primolut en/of orgametril gezocht

Ik wil heel graag ervaringen horen over bovenstaande producten.
Ik heb gelezen dat deze producten kunnen helpen als je NIET aan de pil bent, om toch je menstruatie te verschijven.
Ik ben dus niet aan de pil. Nu heb ik uitgerekend dat ik waarschijnlijk ongesteld zal zijn als we in de auto naar Frankrijk zitten en daar heb ik dus helemaal geen zin in.
Dus vandaar mijn vraag!

Alvast bedankt voor de reacties
Medushi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

07-04-2010 om 16:28

Prima ervaringen

Hallo
Zelf heb ik in "mijn jonge jaren" ook wel Primolut geslikt om de menstruatie uit te stellen voor schoolkamp of vakanties. Nooit problemen gehad.
Vorig jaar heeft dochter ook een weekje Primolut geslikt om de menstruatie uit te stellen vanwege een vakantie. Ook dat ging prima.
Het enigste wat een beetje lastig kan zijn is dat je de pilletjes 3 keer per dag moet slikken en je dat dus niet moet vergeten (als je net lekker op het strand ligt ofzo).
Ik heb de pilletjes voor dochter vorig jaar gewoon aangevraagd bij de assistente van de huisarts.
Groetjes en alvast veel plezier.

Puck

Puck

07-04-2010 om 18:17

Of gewoon

.... een maandje ervoor met de anticonceptiepil beginnen en die doorslikken. Dat is tenminste maar 1x per dag een pil die je niet moet vergeten.

medushi

medushi

07-04-2010 om 21:18

Marie en puck

Ik reageer heel slecht op de pil, vandaar dat ik het ook niet slik.

Ik wil wel graag weten of je bijwerkingen heb gehad Marie?

Bedankt voor zover
Medushi

Lynna

Lynna

08-04-2010 om 06:27

Doe het vaker

Ik heb al een aantal keer mijn menstruatie uitgesteld met primolut en dat bevalt prima. Moet wel consequent blijven slikken (herinnering in mijn mobiel!). Soms klein beetje doorbraakbloeding, ook wel eens wat buikpijn. Het meest vervelende vind ik nog dat ik er daarna geen peil op kan trekken wanneer de menstruatie weer start. En wanneer ik de keer erna weer ongesteld ben. Daarna draait alles weer als vanouds.

linda

linda

09-04-2010 om 21:25

Ook gebruikt

en kon idd mijn menstruatie ermee uitstellen, maar een paar dagen na de kuur, ontplofte ik zowat van de buikpijn, doe het liever niet meer

groetjes Linda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.