Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

B-eetje

B-eetje

15-09-2009 om 20:22

Geen pijnlijke borsten bij tweede zwangerschap?

Wat ik me ineens afvraag. Doen je borsten bij een tweede zwangerschap ook weer net zoveel pijn als bij de eerste?

B-eetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vast bij iedereen verschillend

Maar bij mij in elk geval totaal niet (en bij eerste zs wél).

neteret mut

neteret mut

16-09-2009 om 00:18

Zelfs bij de eerste niet

ik kan het me ieg niet herinneren en als ze echt pijn gedaan zouden hebben zou ik het me toch wel herinneren denk ik. Er zijnzoveel verschillen in kwaaltjes of niet . Per persoon en per zwangerschap, dus ik kan me best voorstellen dat je bij zw 1 wel pijnlijke borsten hebt en bij een volgende niet. Misselijkheid is ook niet altijd evensterk .

Niet gehad

volgens mij bij beide zwangerschappen nooit last van gehad, pijn sowieso niet.

en bij de 1e zwangerschap had ik vooral last van een lage bloeddruk en ik was extreem moe en had ik bi, bij de 2e was ik misselijk tot de 16e week had ik ook bi maar lang niet zo erg als bij de 1e.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

16-09-2009 om 14:22

Ja hoor

3x

Tja

Dat verschilt natuurlijk enorm per vrouw per zwangerschap. Hier eerste zwangerschap enorm pijnlijke borsten, 2e en 3e echt nergens last van, niet eens gevoelig en nu de 4e keer licht pijnlijk.
Is geen eenduidig antwoord op te geven.

Rafelkap

Rafelkap

16-09-2009 om 18:49

Bij de tweede merkte

ik amper dat ik zwanger was. Niet misselijk, nauwelijks gespannen borsten. Ik werd alleen dikker!

B-eetje

B-eetje

16-09-2009 om 18:58

Duidelijk

Ik ben een beetje over tijd maar heb helemaal geen last van mijn borsten. Ik dacht dat het erbij hoorde. En dat ik dus zeker niet zwanger kan zijn. Maar dat is dus niet zo. Morgen een test kopen, dat geeft meer zekerheid dan borsten

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.