Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

03-06-2009 om 07:40

Gekneusd of gebroken

Mijn teen heeft gisteren avond een hele flinke schop gehad. Is nu heel dik en blauw. Ik kan hem niet meer buigen. Ik weet dat er aan een gekneusde of gebroken teen niks gedaan word en het vanzelf over moet gaan. Maar maakt het uit of ik weet of hij nou gebroken is of niet? Groet polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Denk het wel polly

Als de teen gebroken is wil je toch even weten of het een "nette" breuk is. Zodat de boel weer netjes geneest.
Misschien doet een spalk of vakkundig aangelegd verband de genezing wel goed. Straks loop je de rest van je leven met een kromme teen. Of hij blijkt ook uit de kom te zijn.....
Even een blik erop van een dokter ( misschien een foto) lijkt me niet overbodig. Jeetje, het zit je allemaal niet mee, sterkte hoor.

Polly Shearman

Polly Shearman

03-06-2009 om 08:59

Straks even langs de huisarts

Ik heb toch maar even gebeld, hij kan hem idd dan ook goed intape, dat lukt me thuis toch niet.
Ik heb een hele leuke huisarts hoor, maar ik heb hem de afgelopen tijd veeeel te vaak gezien. Ik baal stevig, hardlopen met zo;n teen gaat ook niet lukken.
voel me echt een pechvogel...

oudste is ook nog eens ziek thuis, heel gezellig hier hoor!

groet, polly

Ach gossie

Nou, dat is straks, met je voet omhoog en oudste op de bank, met DVD`tje. Heb je de teen gisteren meteen gekoeld? Hoe sneller dat de zwelling slinkt des te minder pijn heb je, zegt " Pleegzuster Bloedwijn".

Gijsje Dijkman

Gijsje Dijkman

03-06-2009 om 09:49

Sterkte

Wat een narigheid in je leven. Sterkte hoor.

Polly Shearman

Polly Shearman

03-06-2009 om 12:30

Gebroken

zegt de huisarts, geen zin om naar het ziekenhuis te gaan voor een foto. Ik geloof het zo ook wel. Van een foto word hij niet sneller beter... zit nu in een tape.
Ik baal vreselijk!! We zijn wel een sneu gezin zo, met alle pech en alle kwalen.. grom!

Minet

Minet

03-06-2009 om 14:06

Sneu

Inderdaad, een sneu zootje zo bij elkaar zeg! :p
Je gaat nu ook merken hoe vaak je een teen ergens tegenaanstoot.............(
Sterkte!

O ik zie dat

Je teen gebroken is dus mijn vraag moet zijn...
helpt een paracetamol op je teen ook bij een gebroken teen?

Guinevere

Guinevere

03-06-2009 om 19:33

Hoe is het mogelijk!

Goeie genade, wat zit het tegen bij jullie zeg. Misschien kun je je lekker laten vertroelen door een paar behulpzame familieleden? De hele dag onderuit hangen met zijn allen en zij mogen lekkere hapjes en stripverhalen aandragen. Sterkte met de teen en de rest.

Polly Shearman

Polly Shearman

03-06-2009 om 22:35

Ach ja...

soms zit het mee en soms zit het tegen, zei vandaag tegen mijn huisarts: ik zie jou vaker dan mijn eigen vrienden... oh das niet zo best zei hij.. whhahaha
ach...
het gaat best zo hoor, ik moet een beetje opletten en mijn teen niet voorbij lopen... LOL

enne vloeibare paracetamol werkt!! ik werd vanacht wakker toen ik mijn dotje prut tegen mijn teen was verloren, toen ik het weer ververste kon ik weer lekker slapen.

amk

amk

04-06-2009 om 16:02

Pelle

die paracetamol prut is een eigen vinding van Polly. Ze heeft er zelfs 5km in een fantastische tijd mee hardgelopen.
Men neme een flesje oraal in te nemen vloeibare paracetamol en smeert dat direct op de aangedane plek.

Zelf gebruik ik voor deze truc Otalgan of wel Lidocaine oordruppels Werkt ook heel verdovend op jeukende muggenbulten.

amk

amk

04-06-2009 om 22:25

Het zal geen officiele toediening zijn

want volgens mij is het daar ook niet voor bedoeld. Maar toen ze er mee begon lag de nagel er ook af. Ach en al werkt het alleen psychologisch, als je er 5 km mee kunt hardlopen is het een goed middel toch?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.