Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Borstje

Borstje

17-02-2011 om 22:40

Gespannen tepels, wat te doen?

Momenteel heb ik al 4 dagen gespannen tepels. Dit is geen fijn gevoel, het doet ook een beetje pijn.
Wat kan ik er aan doen om ze weer te laten ontspannen?
Hebben na die tijd nog sex gehad, en hoopte dat het weer zou afnemen daardoor, maar blijven continue gespannen.
Ik denk niet dat het kwaad kan, maar voelt niet fijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Test

ZOu maar eens een testje halen bij de apotheek.

Borstje

Borstje

18-02-2011 om 14:49

Niet borsten, maar tepels, andere ideeën?

Het zijn niet mijn borsten, maar mijn tepels.
Verder is het in mijn ogen echt onmogelijk om zwanger te zijn. (ivm èn condoom èn buiten vruchtbare periode)

Zijn er nog mensen met andere ideeën?

Boffeltje

Boffeltje

18-02-2011 om 15:09

Laten controleren

Langs de dokter dus. Mij zou het niet lekker zitten en een controle is zo gedaan. Heb je misschien nieuw wasmiddel of nieuwe bh's?
(en misschien toch een test, alleen maar om dat uit te sluiten, velen zijn zwanger geraakt buiten vruchtbare periode en met condoom/pil of weet ik veel wat)

Huisarts

Als je het niet vertrouwd en je weet zeker dat je niet zwanger kunt zijn, dan zou ik gewoon naar de huisarts gaan. Kan van alles als oorzaak hebben, en liever even checken dat er geen vervelende oorzaak is.

Hes@

Hes@

20-02-2011 om 21:36

Schimmeltje?

Zou het een schimmeltje kunnen zijn? daar krijg je een raar breekbaar gevoel van.
Jij of je partner zal dan waarschijnlijk ook ergens anders last van schimmel hebben

Borstje

Borstje

22-02-2011 om 19:50

Update

Ik heb contact gehad met de arts. Het blijkt een bijwerking te zijn van mijn medicijnen. Dit is echter pas gekomen na 3 weken slikken, dus ik koppelde het er niet aan.

Bedankt voor het meedenken.

Tirza G.

Tirza G.

25-02-2011 om 17:32

Benieuwd

Dan ben ik eerlijk gezegd (beroepsmatig) wel heel benieuwd om welke medicijnen dat gaat. Als je dat wil vertellen?

Tirza

Rembrand

Rembrand

25-02-2011 om 19:15

Ik ook.

En ook beroepsmatig.
M.

Borstje

Borstje

25-02-2011 om 22:32

Mag hoor

Het is van de Concerta (maar kan eventueel ook van Risperdal, maar dat slik ik al heel lang).
(heb autisme/adhd)

Tirza G.

Tirza G.

26-02-2011 om 21:37

Dank je!

Ik noteer het, weer wat geleerd.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.