Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Moosje

Moosje

06-03-2018 om 21:50

Gevoel of botvlies ontstoken is

Nou ja de titel zegt het al. Niet mijn hele lijf maar in handen schouderblad (links) heupen, Schouderkoppen. Als ik op een zij een uurtje gelegen hebben doet het enorm zeer rond de kapsel van die gewrichten. Ook in de handen (arthritis, is al bevestigd). Kan de rest ook arthritis zijn?
Ben al bij reumatoloog geweest, geen reuma in ieder geval

Niki73

Niki73

07-03-2018 om 09:25

Huisarts

Terug naar de huisarts, zou ik zeggen.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-03-2018 om 12:59

Moosje

Hoewel ik zeker begrijp dat je je zorgen even van je af wilt schrijven, zijn wij niet de personen die je hier antwoord op kunnen geven. Als je zegt dat het geen reuma is, gaat het om wat bekend staat als artrose. Dat is vooral vervelend en pijnlijk, maar niet iets wat spoed vraagt. Maar als je je zorgen maakt, moet je naar de huisarts gaan, daar is je huisarts voor tenslotte.

Ik vind het zo bijzonder dat jij precies voelt dat het om de kapsels gaat. Ik voel dat niet zo precies. Ik krijg gewoon enorme pijnscheuten in mijn rug als daar op de verkeerde manier aan gesjord wordt. Dat is vooral als ik net in bed lig en een verkeerde beweging maak. Ik voel dan dat mijn rug letterlijk een pijngolf heeft en dat is geen pretje. En mijn knieën kunnen ook wel eens zeer doen als ik een trap op loop, maar algemeen gezien is dat nog goed te doen. Van deze twee plekken is echt geconstateerd dat het om artrose gaat. De rest is niet op de röntgenfoto gezet, dus daarvan heb ik geen diagnose. Mijn schouder is nog steeds licht aangedaan door een oude slijmbeursontsteking en in mijn polsen is het ook geen zuivere koffie. Ik heb ontdekt dat vooral de pijn in mijn pols minder wordt als ik er Voltaren Emulgen op smeer. Er is geen peil op te trekken wanneer ik daar last van krijg. Een paar weken terug heb ik lopen sjouwen en stofzuigen om een kamer leeg te krijgen en toen geen last. Vorige week help ik een handje met schoonmaken bij mijn dochter en de volgende dag was het weer bingo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.