Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Gifwolk

Zijn hier forummers in het gifwolkgebied? Wat merk je ervan?
Ga je morgen op de fiets/ lopend naar school?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

05-01-2011 om 22:20

Nou

Nou, wij zitten een heel stuk noordelijker, centrum Groene Hart zeg maar, en hier stinkt het dus wel. Ik neem aan dat het hier morgen wel weg is. Voor de zekerheid heb ik alle ramen en roosters goed dichtgedaan.

Guinevere

Guinevere

05-01-2011 om 22:21

Gifwolk?

Enne, het was toch niet giftig? Er was toch (weer eens) geen gevaar voor de volksgezondheid?

Jolly

Jolly

05-01-2011 om 22:23

Rotterdam

Ik woon in Rotterdam dus (nog?) niet in het risicogebied maar volg het nieuws wel op de voet! Gelukkig zijn er geen slachtoffers want het ziet er heftig uit die brand. Al schijnt het volgens RTV Rijnmond wat minder hevig te branden inmiddels.

Nasha 1st

Nasha 1st

05-01-2011 om 22:43

In de drechtsteden

woon ik. Ik merk hier nog weinig. Het lijkt, toen het nog licht was konden we dat zien, langs ons heen te trekken. Hier ook nog geen sirenes. Ik wacht wel af wat die blusdeken straks gaat doen....

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

06-01-2011 om 14:01 Topicstarter

Hoge temperaturen

als de temperaturen erg hoog zijn, is het mogelijk dat giftige stoffen voor een groot deel verbranden. Vanochtend hoorde ik Lucas Reijnders op de radio, die vertelde dat pas op langere termijn uit onderzoek kan blijken of en hoe gevaarlijk de verbrandingsgassen zijn.
Stinken doet het hier niet (ook drechtsteden), maar de dakramen hadden vanochtend vreemde zwarte spikkels.

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 22:36

Kon ik niet zien

vanmorgen was het donker en toen ik vanmiddag thuiskwam ook....

bertje1

bertje1

11-01-2011 om 20:39

Rivm

pff ze zeggen weer eens dat het geen gevaar is voor de volksgezondheid.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.