Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Carla67

Carla67

10-06-2011 om 20:57

Goede kaakchirurg gezocht!

Hallo,

Vorig jaar heb ik een auto ongeval gehad waardoor ik in mijn bovenkaak 3 voortanden ben kwijtgeraakt en het bot daarboven verbrijzeld is.
In een kliniek heb ik toen allerlei behandelingen gehad en in november vorig jaar is er kunstbot ingezet. Dit kunstbot is gaan ontsteken en is er afgelopen week uitgehaald. Ik ben dus helemaal terug bij af.
De enige oplossing nu is een botopbouw door middel van bot wat gehaald wordt uit mijn heup/onderkaak om daarna implantaten erin te zetten. Maar in de kliniek kunnen/willen ze me niet adviseren bij welke kaakchirurg ik daarvoor moet zijn. Ik heb al zoveel ellende van deze kaak gehad, dat het me niet uitmaak wáár ik naartoe moet in Nederland, als ik maar weet dat het een goede arts is.

Wie heeft hier ervaring mee en kan me aangeven bij welke kaakchirurg ik zou moeten zijn?

Ik hoor het heel graag van jullie.
Groeten en alvast bedankt,
Carla

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Terpi

Terpi

11-06-2011 om 12:19

Geen advies

Maar wel een hart onder de riem, dit klinkt als een heftige nasleep van een heftige gebeurtenis. Sterkte!

Biene M.

Biene M.

11-06-2011 om 14:50

Misschien

Ik ken iemand die misschien iemand weet, ik ga het navragen.

Verzekeringsmaatschappij

Kan je daar niet informeren welk ziekenhuis een echt goede afdeling kaakchirurgie heeft?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Marie

Marie

12-06-2011 om 13:27

Drachten

hallo
Volgens mijn tandarts is de afdeling Kaakchirurgie in Drachten heel goed.
http://www.nijsmellinghe.nl/ns/view/163
Sterkte

Carla67

Carla67

13-06-2011 om 07:14

Tandarts, zorgverzekering etc

Allereerst bedankt voor jullie reacties en steun.

De tandarts heeft geen advies, hij wil eerst alle documenten zien (foto's e.d.) en dan kan ik 13 juli a.s. al wel bij hem terecht om het door te spreken. Hij wil telefonisch geen reactie geven. En bedankt!

Ik heb het CZ (is mn zorgverz) gebeld en zij weten hélemaal niets. Geen enkel antwoord op mijn vragen. Ze hadden geen lijst van namen en konden me ook niet verder helpen. En nogmaals bedankt.

Kortom ik begin wanhopig te worden, mede veroorzaakt door alle medisch onderlegde personen, die er blijkbaar niets omgeven. Het interesseert ze niets en je mag het lekker uitzoeken.

Groet, Carla

Acta

Waarom probeer je niet eens het Acta (Academisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam) te bellen (of zit er elders ook zo'n centrum). Ze zijn heel kundig, opleidingsinstituut. Misschien willen ze graag met je meedenken. Wat jij hebt, zou voor hen eerder een uitdaging zijn. Is het niet om het daar te laten doen (zou ik misschien niet doen) dan wel om adequaat door verwezen te worden. Mijn ervaring is dat ze ook heel eerlijk zeggen wanneer ze het niet zelf kunnen. Docenten hebben ook vaak genoeg hun eigen praktijk .. In elk geval hebben ze er een uitgebreid netwerk,

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.