Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Jacoline29

Jacoline29

13-01-2011 om 17:30

Griep of spanningen?

In de nacht van ma op dinsdag krampen in mijn darmen,geen diarree of zo.Gisteren de hele dag erg draaierig geweest,het gevoel alsof er een strakke band om mijn hoofd zit,geen koorts,wel 38 gehad hoogste waarde,erg moe en wiebelig op mijn benen,vandaag draaierigheid is behoorlijk weg,maar die band om mijn hoofd blijft,ook vermoeid nog steeds,geen koorts.Is dit een vorm van 1 van de griepen die heersen of zijn het gewoon spanningen(Ik heb borstkanker gehad,goede prognose,1e lymfeklier schoon,geen uitzaaiingen,6 chemo en nu hormonen,amputatie gehad,maar van deze klachten raak ik wel weer in paniek)zal toch niet.....Is dit gewoon een soort spannings hoofdpijn,of heeft het toch met een van de griepen te maken die nu heersen?
twijfel steeds om de huisarts te bellen,moet wel morgen naar het ziekenhuis toe voor uitslag mammografie links en een controle.Toch even opnoemen daar?
Jacoline

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gewoon bellen

Gewoon je huisarts bellen. Het kan van alles zijn en je huisarts kent je, even langs dus!

Zeker ook vertellen bij de controle.

Mariel

Fiorucci

Fiorucci

13-01-2011 om 18:53

Ik heb momenteel exact dezelfde klachten, net als mijn hele gezin en veel vriendinnetjes van mijn dochter. maar als je niet rustig zit, gewoon even bellen!

Ja, even melden

Ik zou het morgen melden bij de controle in het ziekenhuis. Je hebt een behoorlijke ernstige ziekte gehad en daardoor een andere achtergrond als de gemiddelde, gezonde mens.
Ik zou het alleen al melden om te overleggen, zodat ze je kunnen geruststellen. Ik kan me goed voorstellen dat als je je niet lekker voelt je je eerder zorgen maakt. Sterkte met je verdere herstel!

Jacoline29

Jacoline29

14-01-2011 om 09:00

Huisarts gebeld

en ik mag om 15:00 komen.Ook noem ik het op in het ziekenhuis vandaag.

Jacoline29

Jacoline29

14-01-2011 om 17:10

Virus in oor

Heeft de huisarts geconstateerd,aan de neusspray en paracetamol,uitzieken,meer kunnen we niet doen.

Fiorucci

Fiorucci

14-01-2011 om 18:50

Jacoline

Beterschap!!

Van mij ook

Beterschap!

Jacoline29

Jacoline29

18-01-2011 om 10:45

Dank jullie

wel.
Het gaat met ups en downs,kan lang aanhouden zei de huisarts,het virus zit dicht bij mijn evenwichts orgaan en in nek en schouder spieren.
Gisteren toch naar revalidatie gegaan,was bekaf daarna,2 uur voor pampus gelegen.Vandaag ook moe,dus weer lekker mijn bed in zo.Ik wil graag zondag goed zijn,manlief en ik gaan een dagje uit met z'n 2.Dus neem ik veel rust

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.