Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sinilind

Sinilind

15-10-2009 om 13:19

Heerst er buikgriep op het ogenblik in noord-holland?

Sinizoon is sinds vanacht heel erg misselijk, geeft over en heeft koorts (rond 38.3). Ik hoop dat het niet DE griep is maar gewoon een virusje, hij is zo slap als een vaatdoek en wilt niets eten (ja logisch). Ik heb vanacht geen oog dicht gedaan, was steeds bezig met bed verschonen, naar WC bregen etc...........
Pfffff kinderen
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

15-10-2009 om 14:17

Dat weet ik niet

maar wél in Zeeland!

Tirza

Jacoline29

Jacoline29

15-10-2009 om 14:25

Heerst wel iets in nh

Gepaard met koorts en overgeven.Ook een virus die alleen koorts veroorzaakt.Ik had het van zondag op maandag,niet lekker en die nacht bloedheet geweest en achter elkaar overgegeven,daarna geslapen,maar nog wel misselijk geweest maandags.
Klinkt misschien raar,maar heb je cola in huis?Zo ja,geef zoonlief dat,helpt tegen misselijkheid.
Dochterlief(5) heeft een paar weken terug zoiets gehad,hoge koorts(tegen de 40)verder geen buikpijn ofzo gehad toen,maar wel goed beroerd geweest.

DE griep gaat gepaard met hoofdpijn en spierpijn,koorts,geen overgeven ed.

Jacoline29

Jacoline29

15-10-2009 om 14:25

Sini

beterschap met sinizoon

Jacoline29

Jacoline29

15-10-2009 om 14:26

hopelijk kan sini wel op vakantie zaterdag.

Claar

Claar

15-10-2009 om 16:11

Jeetje sini

Waarschijnlijk heeft hij gewoon een kleine voedselvergiftiging, overgeven en buikpijn en jij denkt meteen het ergste. Van koorts is nauwelijks sprake, dat hij niet eet is logisch en hij zal zich nu alvast een stuk beter voelen.

De nieuwe H1N1 heerst wel degelijk in Haarlem en Heemstede, in Heemstede zijn momenteel 60 kinderen van de Nicolaas Beetsschool ziek, met H1N1 besmet, en ook op het Haarlemse filiaal zijn een flink aantal zieken. Da's al erg genoeg, maar dat is zeker niet iets waar jij je druk om hoeft te maken

Vooral niet te dramatisch doen, geef hem lekker wat te eten als hij wil, zo niet is het ook goed en ga zaterdag lekker op vakantie.

Ja wel hoor

Er heerst buikgriep in Noord-Holland. Ons hele gezin is omdebeurt ziek geweest. Fijn :-s en ik heb het van meerderen gehoord dat die ook buikgriep hadden.
Sterkte hoor met je zoon en hopelijk steekt hij jullie niet aan !
groetjes, Sonja

Ja rond alkmaar heerhugowaard zeker!

ja hierzo zijn er velen; buikpijn, maagpijn, keelpijn, hoofdpijn, koorts, misselijk....in vele variaties en in gradaties van ernst.
Kleine week en weer als nieuw...dus gelukkig niet DE griep...
Hier is denk ik de grootste hype net voorbij...

Sterkte allen...

ook hier in Alkmaar gaat er een buikgriep rond,zowel bij mij thuis als op het werk is de eén na de ander ziek.
twee dagen en dan gaat het weer.

Jacoline29

Jacoline29

16-10-2009 om 18:30

Heerhugowaard

zeker weten,zelf denk ik slachtoffer geweest,duurde 1 nacht en daarna nog 2 dagen niet 100%, nu ook nog moe.
dochter van 5 heeft dus een paar weken terug hoge koorts gehad meer niet.Is as zondag een week terug geweest.dat ik het had.

Jacoline29

Jacoline29

17-10-2009 om 08:40

Sini

Fijne vakantie.Geniet er van.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.