Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Jacobien

Jacobien

15-12-2010 om 20:24

Heerst er iets?

Hoi,

mijn zoontje is vanaf zondag ziek. Koorts, buikpijn, misselijk en niet eten. Het is nu woensdag maar het gaat niet beter. Hij voelt zich nog steeds ziek en ligt de hele dag op de bank een beetje films te kijken. Vandaag gaf hij ook aan buikpijn rond zijn navel te hebben. Hij drinkt wel een beetje.

Heerst er iets wat hier op lijkt?

Groetjes Jacobien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik heb de afgelopen weken veel moeten invallen vanwege zieke collega's. Allemaal buikgriep. Echtgenoot had dat op zijn werk ook al opgemerkt.

Jacobien

Jacobien

15-12-2010 om 20:44

Buikgriep?

Maar hij moet niet overgeven en heeft ook geen diarree. Kan het dan toch buikgriep zijn?

Tango

Tango

15-12-2010 om 21:05

Hier ook

Sinds gisteravond een ziek kind. Tangozoon heeft ook buikpijn rond de navel, niet overgeven of diarree en daarnaast hoest hij en heeft hij koorts.
Ik hoop eerlijk gezegd dat het niet zo lang gaat duren als bij jouw zoon, want we hebben a.s. weekend een weekendje weg gepland.

Yura

Yura

16-12-2010 om 08:36

Van alles

Hier in de omgeving heerst de griep, de Mexicaanse griep en een buikvirus en iets met een dag of 2 hoofdpijn, zonder koorts. Op een school in ons dorp waren in een klas van de 25 kinderen er 18 ziek.

Jacobien

Jacobien

16-12-2010 om 08:55

Buikgriep!

Net bij de huisarts geweest omdat hij zo'n buikpijn heeft. En het is buikgriep! En het heerst!

Ach...

Sterkte met hem!

Suus

Suus

16-12-2010 om 13:33

Griep

hier ook in huis. man 2 dagen koorts en hoofdpijn, vervolgens oudste dochter, koorts en duizelig en nu jongste dochter hoofdpijn en koorts.

virusje blijkbaar

Hier...(noorden)

Twee kinderen anderhalve week lang doodziek geweest. Koorts, ijlen, spugen, verder alleen maar witjes op de bank hangen. Zelfs geen nergie voor ruzie....

Fraz

Fraz

16-12-2010 om 15:57

Had ik ook

flink hoge koorts en hoofdpijn en dat duurde id. twee dagen. Alleen nu ben ik nog wel slap ervan.

Fraz

Fraz

16-12-2010 om 21:33

heel vreemd zit ik nu onder de kleine puntbloedinkjes op mijn been en met rode vlekken op de rest van mijn lichaam. Ergens een allergische reactie misschien op of kan het ook door een virus komen ?

Jacobien

Jacobien

17-12-2010 om 10:49

Jongste nu ook ziek

Jongste is nu ook ziek. Overgeven en hoge koorts 39,5 tot 40,5. Zo zielig!

Oudste voelt zich nog steeds niet lekker en zelf zit ik ook snotterend op de bank.

Het is vandaag dus een pyjamadagje met veel films kijken en verder niets doen.

Fraz

Fraz

17-12-2010 om 12:42

Proest

ik ben vanochtend maar naar de huisarts geweest vanwege die uitslag. Nou ik ben aan mijn tweede jeugd begonnen want ik heb de zesde ziekte. Gelukkig dat het dat is maar wel vervelend.

Clementine

Clementine

17-12-2010 om 17:42

Dochter ook ziek

Hier is ook sinds 2 dagen mijn dochter ziek. Hetzelfde als jullie beschrijven. Pijn rond de navel, koorts, slapjes op de bank hangen, weinig tot niets eten.
Inderdaad raar dat het buikgriep is, maar dan zonder overgeven en diarree. Gelukkig maar...
Beterschap allemaal!

Hermiena

Hermiena

17-12-2010 om 17:51

Roodvonk

Bij mijn kinderen op school heerst roodvonk

Clementine

Clementine

17-12-2010 om 19:02

Buikgriep hoe lang besmettelijk?

Weet iemand hoe lang buikgriep besmettelijk is? Tot hoeveel dagen erna?
En wat is roodvonk ook alweer? ?

Bof

Hier heerst de bof ook nog, en ook kinderen die geent zijn krijgen het
rose

Jacobien

Jacobien

18-12-2010 om 19:21

Hoe lang duurt de buikgriep?

Zoon is nu al 6 dagen ziek: koorts, buikpijn en heel weinig eten.

Weten jullie hoelang een buikgriep kan duren?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.