Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Bastet

Bastet

10-08-2009 om 15:57

Hellup...buikgriep....

Overmorgen vertrekken wij voor een weekje vakantie,en jahoor,middelste,12 jaar, ligt sinds vanmorgen plat met buikgriep....
tips zijn welkom!
Groetjes,Bastet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier ook een patient afgelopen weekend....

maar die was na 1 1/2 dag weer min of meer de oude. Hopelijk is het bij jullie dezelfde 'kort maar krachtig' variant....

Ingrid

Bastet

Bastet

10-08-2009 om 19:00

Dank

Ik ga morgen motilium halen,de diarree valt wel mee,maar hij spuugde flink vandaag.Er zit wel een lichte verbetering in,hij kreeg visioenen van aardbeien..
Groetjes,Bastet

100%mama

100%mama

10-08-2009 om 20:36

Hier ook kort

Vorige week zaten we op de camping in Barbant en daar heersde het verselijk! Eerst van zoonlief aan de beurt met 1,5 dag, daarna dochter vriendin 1 dag, daarna zoonlief van vriendin 2 dagen en ik nu ook 2 dagen, maar wel met zicht op verbetering gelukkig! Veel drinken was het advies zoals gewoonlijk dus dat doen we dan maar voor zover het binnen blijft....

Amasja

Amasja

10-08-2009 om 21:12

1 dag

Mijn man is er 1 dag goed ziek van geweest. Kon helemaal niets binnen houden. Volgende dag waren maag en darmen weer behoorlijk rustig, wel licht in zijn hoofd (niet gek, na 1 dag niet eten en drinken met dat warme weer; was 2 kilo afgevallen die dag). Rest van het gezin heeft nergens last van gehad.

Hier ook 2 dagen voor de vakantie

Dochter kreeg buikgriep. Gelukkig was het na 1 1/2 dag over.
Zelf en de andere gezinsleden continu handen laten wassen en als ik het braaksel moest opruimen heb ik handschoenen aangetrokken om besmetting te voorkomen. En dat is gelukt !
Sterkte en beterschap

Bastet

Bastet

11-08-2009 om 08:42

Bedankt

Meneer heeft weer kleur op zijn wangen,praatjes en heeft sinds gisteravond niet meer gespuugd.Wel een rauwe keel,van het spugen.Veel drinken dus maar.Het is gelukkig inderdaad een korte variant!
Ik ga verder inpakken..
Groetjes,Bastet

lottie

lottie

12-08-2009 om 14:02

Diarree

ik heb sinds gisteravond hevige diarree... Waterdun.. En ik moet vliegen naar de wc! Verder ook misselijk, maar ik hoef niet over te geven. Ik stond vanochtend aangekleed en al klaar om naar het werk te gaan, maar alles om me heen zweefde en zwabberde, inclusief mijn eigen benen... Ik dacht: waar ben ik nou mee bezig? Dus ik heb me ziekgemeld en lig nu nog steeds, zo slap als een vaatdoek, in bed........

100%mama

100%mama

12-08-2009 om 17:05

Lottie

beterschap joh, wellicht helpt het te zeggen dat het hopelijk bij jou ook de korte variant is! Lekker uitzieken!

Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt...

...want als het goed is, zijn jullie inmiddels vertrokken. Hopelijk met een opgeknapte zoon!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.