Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Help, teen gestoten, maar begint opnieuw te bloeden

Oke, vanochtend vreselijk mijn grote teen gestoten, stukje eraf, snel pleister erop, durf niet meer te kijken, maar begint nu opnieuw te bloeden....wat te doen? Huisartsenpost of afwachten? sh.t net nu ik alleen met de kinderen ben....wie weet raad?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Even doorbijten

Even wel kijken, dan bezien of je denkt dat je het met een pleister of een verbandje afkan. Bij twijfel kan je de HAP bellen, en die kunnen advies geven en zonodig een afspraak (althans, zo gaat dat hier). En kun je je eigen HA niet bellen voor overleg?

Overigens: vingers bloeden altijd vreselijk, zelfs bij relatief kleine wondjes. Best denkbaar dat het bij tenen net zo werkt.

Overigens 2: stukje eraf? Waar heb je je teen aan gestoten dan, een scheermes?

Ik zou het trouwens indien mogelijk aan de lucht laten drogen, hoe eerder er een korstje opkomt hoe beter lijkt me. Maar da's misschien iets voor vanavond als de kinderen in bed liggen: met de voet omhoog voor de buis ...

Beterschap!

Temet

Nor@

Nor@

24-06-2011 om 21:36 Topicstarter

Update

Nou manlief is net thuis en hebben samen pleister eraf gehaald....pfff viel toch nog mee, dacht dat mn halve teen eraf lag Het stukje ligt erop en nu te drogen aan de lucht...zometeen als ik naar bed ga, gaasje erop.

Ik heb me gestoten aan een betonnen rand van de opstap van de badkamer vanochtend...geen idee, dat die zo scherp was.

Bedankt voor jullie adviezen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.