Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-03-2014 om 21:42
Zelf heb ik nooit de pil geslikt; condooms gebruikt in combi met observeren van mijn cyclus, en sterilisatie toen gezin compleet was.
Ik kan uit eigen ervaring dus ( tegen mijn dochters) niks zinnigs over de pil zeggen. Ze hebben die nog niet nodig gehad ( geen relatie). Wegens een sterk verstoorde cyclus wil een van hen nu de pil overwegen, maar ze vraagt zich af hoe anders je je daardoor gaat voelen. Wat zijn jullie ervaringen ?
30-07-2016 om 18:30
hormonen
Zelf werd ik flink ziek van de pil in de zin dat ik depressief werd, opgezette voeten kreeg, candida laaide op en ik ging bijna onderuit.
Bij een onregelmatige menstruatie kan je dat vaak op natuurlijke manier wel bijsturen. je kan eens wat opzoeken over insulineresistentie en oestrogeendominantie en wat je er aan kan doen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.