Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Ach Sinilind wat een vreselijk nieuws! Ik hoop zo dat je volgende week optimistisch nieuws te horen krijgt. Maar goed, daar heb je nu niks aan. Zorg goed voor jezelf! Ik denk aan je .

Oh Sini, wat een schrik! Kan het zijn dat met het verwijderen van de baarmoeder ook alle kanker weg is? Dan hoop ik dat dit bij jou zo is. Heel veel sterkte gewenst!

ach, sinilind toch! Wat een verdrietig nieuws voor je. Nu zit je in zo'n niemandsland. Je weet wat en toch weer niet. Weet dat je in het avl in de beste handen bent. 
Sterkte en kracht (en een dikke knuffel) voor nu 🙏🏻🕯️

Jakkes, wat een rotbericht. Heel veel sterkte!

Dat is schrikken. Gelukkig zijn ze daar zo lief en fijn en vooral heel kundig. 

Sterkte en kracht gewenst, wat een naar bericht.

Oh nee Sini, wat een schrik. Ik duim dat alles nu al weg is en dat er geen of weinig nabehandeling nodig is.
Dikke knuffel.

Ach Sinilind wat naar! 
Veel sterkte! 

Wat moet dit moeilijk zijn, heel veel sterkte!

Ben er stil van, heel onverwacht van vleesboom naar dit. Sterkte voor de komende tijd en kracht om steeds maar te moeten wachten in Niemandsland.

He getver Sinilind, wat een naar nieuws! Heel veel sterkte, en een dikke knuffel!

Ach vreselijk. Veel sterkte. Wat een rollercoaster. Ik ken iemand in mijn omgeving die dit heeft. Zij is er ingedoken en schrijft ook over haar ervaringen. Ik weet niet of je er behoefte aan hebt. Misschien is het te vroeg. Maar omdat het zo zeldzaam is zijn lotgenoten misschien juist fijn. Niet fijn? Dan negeer je dit bericht /deze website......www.  waheeda.   PUNT nl

Ach Sini wat een schrik. Wat een rotnieuws. Heel veel sterkte de komende periode! 

oh née Sinilind. Wat een akelige en spannende tijd zit je in.

virtuele knuffel voor je!

Heel veel sterkte

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.