Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Fianna

Fianna

15-11-2011 om 14:16

Ingezakte tussenwervelschijf en nog wat

Vanwege rugklachten heeft de ha een rontgenfoto laten maken. geen afwijkingen, behalve lichte scoliose. De chiropractor bij wie ik loop vanwege mijn rug en uitstralingspijn heeft mijn dossier opgevraagd en de foto's bekeken. Volgens haar is 1 van mijn tussenwervelschijven ingezakt en staat mijn wervelkolom nagenoeg recht (dat laatste staat ook in het rapport van de radioloog) wat niet goed schijnt te zijn omdat er een s-curve in hoort te zitten.
Wat is wijsheid? Bij de chiropractor blijven? Vragen om verder onderzoek?
Dit kan allemaal ook heel goed mijn beenuitval, krachtsverlies verklaren die ik had en de tintelingen en zwakke benen die ik soms nog heb. dus wat dat betreft ben ik erg blij dat er na een jaar eindelijk wat duidelijkheid komt wb mijn klachten. Dus dat is goed nieuws. ben alleen bang voor ergere rugproblemen. wat zouden jullie doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fianna

Fianna

15-11-2011 om 14:42

Oja, in mijn nek heb ik ook geen s-curve

volgens de chiropractor. Vorig jaar waren er foto's van mijn nek gemaakt die ze ook heeft opgevraagd.

Ja, ik heb het wel even met haar er over gehad natuurlijk. het was volgens haar allemaal wel een probleem, maar niet onoverkomelijk. Ik moet zeggen dat de behandelingen bij haar wel zijn vruchten lijken af te werpen, maar hoor graag ervaringen van anderen. Dat jij goed geholpen bent bij een chiropractor met een rechte nek, stelt mij dan weer gerust.
Ik krijg ook de indruk dat zij goed is (6 jaar in Engeland gestudeerd idd) dat is het niet.
Hm, heb even gegoogled en een ingezakte tussenwervelschijf klinkt erger dan het wrs is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.