Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

mik

mik

19-07-2011 om 21:48

Is het verstandig hiermee naar de huisarts te gaan?

Ik heb gisteren de boel "van onderen" een beetje bijgewerkt. Normaal doe ik dat met een scheermesje, maar nu met ontharingscreme voor wat langer resultaat (met het oog op de vakantie)
Nu is er helaas ook wat naar binnen gegaan, waardoor er aan de binnenkant van mijn schaamlip een rode schrale zere (!!) plek / wondje is gekomen.
Is het verstandig hiermee naar de huisarts te gaan voor één of ander zalfje? Of zal het na een paar dagen vanzelf overgaan? (Ik smeer er nu Bepanthen op). Ben een beetje aan het twijfelen, dus vandaar ...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

19-07-2011 om 22:12

Och

Je weet waardoor het veroorzaakt is en ik verwacht dat het binnen een paar dagen ook wel over gaat. Ik zou er niet mee naar de huisarts gaan en er ook niets op smeren. Overigens staat er volgens mij in de bijsluiter van ontharingscreme dat je die niet daar mag gebruiken. En tot overmaat van ramp krijg je met die creme net zo snel stoppels als na scheren met een mesje. Sorry

mik

mik

19-07-2011 om 22:31

Ojee

en ik had het nog wel speciaal een tube voor de bikinilijn gekocht :-s. En dus snel weer stoppels, bah dat alles voor niets.
Nou ja, afwachten maar en niet teveel lopen, haha. Die bepanthen gebruikte ik ook altijd voor zere kinderbilletjes / luieruitslag. Hielp erg goed en verzachtte, dus denk dat ik dat wel blijf gebruiken
Bedankt voor je reactie en jij sterkte met je dochter !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.