Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Fleur

Fleur

05-10-2011 om 14:36

Kan niet meer reageren op het draadje afvallen

maar, met ontzettend veel trots wil ik toch even melden dat ik vandaag precies 25 kilo kwijt ben,volgens mijn telling vanaf 8 juni

groet Fleur

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

05-10-2011 om 14:40

Super!

Goed gedaan hoor!

Ik zit op 4 kilo, en zie vet veranderen in spieren, dus ik ben ook helemaal blij!

Massi Nissa

Massi Nissa

05-10-2011 om 15:44

Amazing!

Meid, wat een wereldprestatie! En dat in amper vier maanden tijd. Dat is anderhalve kilo per week, ik val steil achterover. Wat is je geheim?
Groetjes
Massi

Wauw

Fleur (mooie naam!) wat een goed resultaat!

Knap!

Mond valt open

25 kilo in 4 maanden? En daar is geen amputatie of herhaalde bloeddonatie aan te pas gekomen? Ik vind het een Olympische prestatie, werkelijk waar. En vertel inderdaad hoe je dat gedaan hebt, want daar is vast veel belangstelling voor.

Groeten,

Temet

Marjolein

Marjolein

05-10-2011 om 22:31

Fleur, je bent welkom bij het andere

draadje, bij "Gezellig contact leggen", daar loopt ook een Afvallen draadje. Waarschijnlijk kun jij ons heel veel leren...
Wat ontzettend knap, Gefeliciteerd! 25 kilo! Ben je nu op je streefgewicht?

Valkyre

Valkyre

06-10-2011 om 00:53

Goed bezig fleur!

Voel je je fit?

Ik ben ook verhuisd naar het bestaande afvaldraadje in Gezellug - Contact. Kom je ook?

groet, Valkyre

Fleur

Fleur

06-10-2011 om 06:48

Idd,

Niet enorm veel los vel,maar het is wel goed slapjes,maar dat is voor latere zorg want ik ben nog lang niet op streef, moet nog zeker 30 kilo af,maar het gaat super, knopje is om,wat doe ik dan nu anders, komt neer op stoppen met snaaien,ik had de gewoonte gemaakt om 's avonds terug naar beneden te lopen, stukie worst,zakkie chips en enorm veel frisdrank, dat doe ik niet meer, koffie met een zoetje en water ipv fanta en cola,ik snoep he-le-maal niet meer en ik eet gewoon alleen de porties zijn wat kleiner, en voor de rest ga ik 1x per maand lekker los met een stukkie ,totaal onverantwoord, speklappie,ik voel me goed,het enige wat tegenvalt zijn de rimpeltjes,die worden nu toch wel zichtbaarder,da's dan wel een beetje jammer en ik ga voorlopig gewoon nog even door, groetjes

Pluk53

Pluk53

06-10-2011 om 09:49

Zoo knap!

heel knap om je eet/snaai-patroon helemaal om te gooien. Het klinkt zo simpel, maar het is voor heel veel mensen blijkbaar ondoenlijk om het emo-eten en het snaaien uit te bannen.

Petr@

Petr@

07-10-2011 om 18:40

Heel knap inderdaad!

Mij lukt het nl. ook niet. Ik ben sinds gisteren begonnen met cal. te tellen, hopelijk werkt dit wel.
Goed gedaan Fleur (inderdaad een mooie naam...) en ga zo door!

Joepie!

ik was door stress in een korte tijd veel aangekomen en ik heb deze week het ziekenhuisdieet gevolg en nu na 4 dagen al 2,5 kilo kwijt! Zit weer lekker op gewicht .

Wow, dat is geweldig zeg!

Wat is je geheim?

ilsepilse

ilsepilse

14-10-2011 om 12:12

Wat een doorzettingsvermogen

Fleur !! goed gedaan, ik moet maar 8 kg kwijt maar het lukt me helemaal niet ik ben zo'n erge emo eter ...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.