Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Nasha 1st

Nasha 1st

01-08-2010 om 13:52

Kiespijn

Eerder dit jaar zijn er een aantal vullingen vervangen. Eén vulling is vanaf dat moment al aan het zeuren...Het is een witte vulling, en ik weet dat die langer nodig hebben om in orde te komen, dus ik heb dat ook een beetje (te lang misschien) afgewacht. Net voor de vakantie had ik weer een afspraak bij de tandarts en toen bleek die vulling dus los te zitten, vandaar ook dat het nog steeds niet goed ging. Maar omdat het zo kort voor de vakantie was, kon er geen afspraak meer gemaakt worden. En nu is de tandarts zelf met vakantie. Maar het zit niet lekker, heb vandaag al de hele dag kiespijn. Al 2 pijnstillers ingenomen, maar het rommelt nog. Kan ik eigenlijk gewoon een andere tandarts bellen in zo'n geval? Er zal toch wel een soort van vervanging zijn? Of niet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

01-08-2010 om 13:56

Dienstdoende tandarts

Nasha, als je je eigen tandarts nu belt hoor je een bandje met daarop naam en tel. van de tandarts die hem waarneemt. Dit geldt net zo voor de avond- en weekenddienst. Gewoon bellen en jouw verhaal voorleggen, grote kans dat je langs kunt komen.

Nasha 1st

Nasha 1st

01-08-2010 om 20:23

Morgen ga ik bellen

ik heb slechte ervaringen met weekenddingen, kost 3 keer zo veel en je moet half dood gaan wil je mogen komen en na maanden van ellende kan dat ene dagje er ook nog wel bij. De praktijk zelf heb ik wel gebeld, ik dacht, het bandje staat er vast al op, en ik kan terecht bij collega-praktijken, geen namen genoemd, dus ws bij alle andere praktijken die hier zitten. Dus ik ga gewoon even bellen morgen.

Nasha 1st

Nasha 1st

02-08-2010 om 20:16

Ja hoor, zoals verwacht....

geen last meer....zucht....zal ik nou toch maar weer even afwachten? Misschien toch op eigen tandarts?

Nasha 1st

Nasha 1st

10-08-2010 om 16:03

Nu gebeld....

het is even goed gegaan, maar nu begint het weer...morgen kan ik er heen, niet mijn eigen tandarts....op zich niet erg, was toch aan het nadenken om over te stappen....is dat heel gek als ik dat morgen vraag?

Nasha 1st

Nasha 1st

11-08-2010 om 11:28

Auwauw...2 vullingen rijker

100 euro armer...dubbele pijn dus...Kies die vervelend deed, daar bleek de vulling van los te zitten. Kies ernaast wist ik al dat die los zat, maar was nu niet pijnlijk. Terwijl tandarts bezig is met kies 1 dondert vulling van kies 2 er ook uit....fijn, die witte vullingen, want ze zaten nog maar sinds begin dit jaar...

Maxime.M

Maxime.M

12-08-2010 om 11:28

Garantie?

Hoi,

En is er dan geen termijn op hoe lang die witte vullingen moeten blijven zitten? Ik bedoel, stel dat de tandarts ze gewoon niet goed heeft vastgeplakt, waarom zou jij dan opnieuw 100 euro moeten betalen? Ik zou dat eens navragen.

Maxime

Nasha 1st

Nasha 1st

12-08-2010 om 21:43

Geen flauw idee....

zou ik kunnen navragen, maar de tandarts waar ik nu was (niet onze eigen, die is met vakantie namelijk) zei dat het weleens kan dat het niet goed hecht....zeker met die witte vullingen.

Nasha 1st

Nasha 1st

18-08-2010 om 17:13

Wel gek eigenlijk

bij mijn eigen tandarts heb ik altijd veel meer last van de verdoving. Plus dat ik nu al "normaal" kan eten aan de kant van de nieuwe vullingen, terwijl ik de vorige keer heel lang last van die keizen heb gehad....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.