Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ayla

ayla

28-12-2010 om 09:28

Kijkoperatie neusbijholte

Ik kamp al een hele tijd met een chronische bijholteontsteking en heb dus wekelijks hoofdpijn, oorklachten, vieze smaak in mijn mond etc. Nu ben ik afgelopen week bij de KNO arts geweest en die heeft mij angeraden via een kijkoperatie de bijholte te laten schoonspuiten. Omdat mijn neustussenschot flink scheef staat zou hij dat ook wel rechtzetten. Volledige narcose dus van de ingreep zelf voel ik niks, 1 nachtje blijven en 2 tampons in mijn neus. Volgens de assistente zou ik drie dagen brak zijn en zou ik die week niets meer kunnen. Wie heeft hier ervaring mee, ik heb 2 kinderen ben ik enigzins in staat voor die te zorgen ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
elsje78

elsje78

28-12-2010 om 12:22

Nee!

De dagen dat die tampons in je neus zitten kan je zeker niks, en dat vond ik een onprettig gevoel, ik zou dan zelfs de kinderen uit logeren doen. Als ze er eenmaal uit zijn gaat het langzaam wel beter, dan heb je het ergste gehad..

Succes!

Guinevere

Guinevere

28-12-2010 om 13:06

Man

Maar Elsje, Ayla heeft toch ook een man? Als ze zelf niet in staat is voor de kinderen te zorgen, dan kan haar man dat toch doen? Zeker als er eentje op het KDV zit en eentje op school, dan kan hij zelfs nog een deel van de tijd gewoon naar zijn werk.

ayla

ayla

28-12-2010 om 14:30

Heb een man ja

en die gaat uiteraard proberen ook dingen over te nemen. Ik wordt op dinsdag geopereerd en ben voor mijn werk al de hele week afgemeld. Dat is dus al geregeld. Ik vroeg mij af of ik in staat was de kinderen donderdag naar school cq KDV te halen en te brengen. Woensdag ben ik normaal alleen thuis met ze alle twee maar dan zal ik dus maar iets regelen. Vrijdag is papadag maar op een een of andere manier krijst de jongste toch om mama als ik thuis ben.

Guinevere

Guinevere

28-12-2010 om 16:50

Aylaman

Misschien kan Aylaman zijn vrije vrijdag omruilen met de woensdag. Die dag is hij in élk geval broodnodig. Vrijdag ben je mogelijk alweer wat opgeknapt, genoeg om een peuter met behulp van de tv een dagje zoet te houden.

elsje78

elsje78

28-12-2010 om 20:57

Toch

Guinevere, ik las de posting alsof Ayla alleen voor de kinderen zou zorgen...

Maar toch denk ik dat kinderen om je heen de eerste dagen teveel is. Als de tampons eruit zijn gaat het wel beter!

En inderdaad, die tampons eruit halen vond ik ook geen pretje (understatement of the year)

Elske

Pas op! het kan vies tegen vallen

Ik ben 7 weken geleden geopereerd aan mijn bijholtes maar meer slijmvlies weggesneden en poliepen. Ik was de eerste 3 dagen doodziek! Mijn man is zelfs vroeger voor thuis gekomen.

Zorg dat je diclofinac in huis hebt want ik redde het niet met paracetamol en ibu.

Succes!!!!

Yura

Yura

30-12-2010 om 09:20

Ik kon niks

Ik kon helemaal niks, was eerst een dagopname, maar kreeg een nabloeding, waardoor ik nog een nachtje moest blijven. Ik heb een paar dagen alleen maar in bed kunnen liggen. Mijn moeder is geweest om mij te verzorgen. Na een week was ik af en toe een beetje op, maar als ik had gedouched of de vaatwasser leeg had gehaald moest ik gaan liggen om bij te komen. Na 3 weken ben ik weer voor halve dagen aan het werk gegaan en na 6 weken helemaal. De bedrijfsarts vond dit ook een heel normaal scenario. Of het nu de nabloeding was of de algehele narcose waar ik voor gekozen had waardoor ik me zo lang ziek bleef voelen weet ik niet, maar ik vond het geen succes, daarbij heeft het ook niet geholpen. Gelukkig staan hierboven ook wat succesverhalen, geeft me de moed om in de toekomst een herhaling te overwegen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.