Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

flubber

flubber

12-12-2011 om 15:22

Kin

Eigenlijk vind ik dit niet helemaal in gezondheid thuis horen maar wist even geen andere rubriek te verzinnen.
Ik ben bijna 8 kg afgevallen (hiephoi)en ik wil er nog 5 kg af hebben. Vooral in m'n gezicht is goed te zien dat ik ben afgevallen. Maar.....ik heb nu onder m'n kin een enorme "flubberhuid". Ook aan de zijkanten van de kin lijkt het net of ik twee zakjes heb hangen. Ik vind het zo vervelend! Het is een non-probleem vergeleken met de dingen die ik hier regelmatig voorbij zie komen maar ik zit er wel mee. Ik ben 43 en ik vind mezelf eigenlijk te jong voor zo'n "kalkoennek". Iemand tips of adviezen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

13-12-2011 om 15:58

Tja................

wat denk je zelf? Het lijkt me dat dat niet vanzelf wegtrekt. Wel balen dat je zo je best doet om vervolgens weer een ander probleem tegen te komen.

Rafelkap

Rafelkap

13-12-2011 om 19:36

Flubber

Tja, een koltrui of een plastisch chirurg (maar dat is ook weer zoiets, lijkt me een hele stap)
Sterkte ermee.

Vic

Vic

13-12-2011 om 22:01

Niet abnormaal

40+ is wel de leeftijd dat de meeste vrouwen een kalkoenennekje krijgen. Die gaat dan naadloos over in de verticale rimpels in je decolleté Waarschijnlijk heb je dat proces nog wat versneld door het afvallen, maar het was hoe dan ook gebeurd. Misschien helpt het nog een beetje als je dagelijks iets van crème smeert met kloppende bewegingen. Of deze oefeningen: http://www.vooroma.nl/lijfenleden/gezichtsgymnastiek.htm

Elisa Gemani

Elisa Gemani

13-12-2011 om 23:55

Huid

Tja als je ouder wordt, wordt je huid slapper. En zeker als je afvalt gaat de boel des te sneller hangen.
Smeren met dure cremes helpt absoluut niets. Het enige wat je aan dit soort dingen kan doen is toch een bezoekje aan de plastisch chirurg of iets minder ingrijpend iets met injectables/fillers.
Ik ben maar een jaar jonger dan jij en als ik zoiets zou hebben of hele diepe rimpels oid zou ik er zeker wel iets aan laten doen. Waarom niet? Tegenwoordig met de huidige technieken kan je met minimale ingrepen of zelfs met niet-chirurgische behandelingen de boel heel mooi en natuurlijk opknappen.
Maar als ik jou was zou ik wel even wachten totdat je op gewicht bent. En gefeliciteerd met afvallen; na je 40e gaat ook dat niet zo makkelijk meer

flubber

flubber

14-12-2011 om 13:39

Plastische chirurgie

Daar had ik zelf ook al aan gedacht plastische chirugie....Maar ja, ik heb altijd gezegd dat ik niet in een gezond lijf wil snijden maar zo langzamerhand ga ik aan die uitspraak twijfelen....Ben wel blij hoor met dat gewichtsverlies en ik ga ook nog even doorlijnen. En die oefeningen zal ik ook zeker gaan proberen! Bedankt voor de reacties.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.