Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kind van 8 plast en poept in haar broek

Onze dochter van 8 was zindelijk toen ze 3,5 jaar was. Toen ze 4,5 was begon ze last van obstipatie te krijgen. Sindsdien poet en plast ze in haar broek. Ze heeft inmiddels geen last meer van obstipatie maar weer zindelijk worden zit er niet meer in. We hebben alles wat we kunnen bedenken aan gedaan en ik voel me machteloos en radeloos! De kinderarts heeft na onderzoek gezegd dat er fysiek niks mis is en dat ze ons niet verder kan helpen. Onze dochter moet overheen groeien. Bij psychologische onderzoek laat een IQ van 123 zien en een harmonieuze grafiek. Dus niks bijzonder!!! Ik ben ook voor bekkenbodem oefeningen bij Fysiotherapy geweest. Het heeft niet geholpen! Onze dochter heeft periodes met een keer per dag in de broek en paar keer op de WC maar ook periodes met 6 keer op een dag in de broek doen!! Dit is op school heel vervelend. Ze neemt reserve kleding mee en komt elke dag met vieste kleren naar huis! Ik ben radeloos en weet niet wat ik kan doen. Kan iemand mij helpen? Heeft misschien iemand anders ook zo'n probleem? Dit moet stoppen maar hoe?

Verwijzing naar ander draadje

Tip: TS, bekijk het draadje over vieze luiders van 9-jarige van 7 januari.

Tango

Tango

25-02-2018 om 22:59

Ziekenhuis

Ga op zoek naar een ziekenhuis in de buurt met een plas/poeppoli (pipopoli). Mogelijk kunnen zij je verder helpen. Het lijkt erop dat ze de aandrang niet meer voelt en daarom niet weet wanneer ze naar het toilet moet gaan.
Helpt het als je haar op vaste tijden stuurt? Dit kan ook op school, evt. met een plas-horloge dat een signaal afgeeft als ze moet gaan.

Triva

Triva

26-02-2018 om 15:49

tja

Een kind wat zo vaak vieze kleren heeft moet gewoon een luierbroekje aan. Dan hoeft het in ieder geval niet zo vaak op school te verschonen. Vervolgens het probleem aanpakken idd met een pipo-poli of iets dergelijks.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.