Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kinderen op een sport

Hi allemaal.

Mijn kind is op een leeftijd gekomen dat ik het heel leuk zou vinden als ze op een sport zou gaan. Het liefst een teamsport. Omdat mijn kind zwemmen erg leuk vindt heb ik alle opties bekeken. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de sport Onderwaterhockey. Dit leek me leuk voor hem, lekker bezig zijn in het water en andere kinderen ontmoeten.

Op deze website heb ik meer informatie gevonden over deze sport: (link verwijderd door forumbeheer)

Mijn kind heeft nu 3 trainingen en is er he le maal weg van. Vandaar deze tip voor ouders die ook nog aan het kijken naar wat voor sport uw kind zou kunnen doen.

Groetjes!!

Laura

Laura

06-06-2018 om 16:00

Reclame

Hoi Marieke van de onderwaterhockeyvereniging.
Als je reclame wil maken voor je vereniging moet je gewoon een advertentie betalen en niet zo omzichtig een berichtje schrijven. Haha, maar Ouders Online had je al door!

Kaori

Kaori

06-06-2018 om 19:55

Leuk

Onderwaterhockey is echt een leuke sport. Je moet alleen de blauwe plekken voor lief nemen want het gaat er onderwater wel ruig aan toe.
Niet elke vereniging heeft jeugdleden trouwens omdat het zo'n kleine sport is.

Ik ken veel zwemverenigingen hier in t zuiden

ivm de waterpolo ( ook een erg leuke sport, probeer t eens uit ) maar onderwaterhockey is er hier nergens

vlinder72

vlinder72

06-06-2018 om 22:45

Kanopolo

Hier in de stad geen onderwaterhockey maar wel kanopolo. Vind ik ook leuk.

Maar mijn kinderen doen "gewoon" aan voetbal, atletiek of korfbal. Ook leuk

Belangrijkste is dat kinderen het leuk vinden om te doen. En als ouder of je het alkemaal geregeld kan krijgen qua trainingen en wedstrijden.

Tijgeroog

Tijgeroog

07-06-2018 om 08:46

Lilian

In Tilburg zijn 2 verenigingen waar je kunt onderwaterhockeyen. En het feit dat de autocorrectie dat onderwaterhockey automatisch aanvult zegt denk ik genoeg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.