Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

evenzo

evenzo

25-03-2011 om 21:48

Kleine boezem, hoe opvullen (geen borstvergroting)

Na mijn zwangerschappen, borstvoeding en dieet om overtollige zwangerschapskilo's kwijt te raken is mijn borstomvang gedaald tot het nulpunt.....Ik heb nu een A-cup, terwijl ik voorheen een B-cup had.
ik heb eens ergens silicone vullingen gezien die je in je (push-up)bh legt voor een extra effect. Heeft iemand dit ooit eens gedaan en kan dit ook in je bikini? Of heeft iemand een andere tip (wil absoluut geen borstvergroting!)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

26-03-2011 om 07:06

Kipfiletjes

Zo worden ze genoemd, te koop bij oa hunkemoller.
En mijn tip: What you see is what you get, ik vul niet op, heb ik ooit besloten..
Maar ik snap best dat je ervan baalt hoor.Google maar eens op cupinlays of bhvullingen, oa Otto verkoopt ze online.

100%mama

100%mama

26-03-2011 om 08:08

Kipfiletjes

gebruik ik zo heel af en toe als ik een mooi laag uitgesneden topje aan heb waarbij zo'n "gleuf" mooi staat!

Ik heb ze destijds bij mijn trouwjurk gekocht en na 7 jaar doen ze nog steeds trouwe dienst hoor! Staan ook mooi in bikini

Fiorucci

Fiorucci

26-03-2011 om 09:11

Nog een tip

Er zijn ook push up bh's en push up bikini's. Ik geloof dat ik dat prettiger zou vinden dan gedoe met zo'n filetje..

Snap ik niet

er zijn toch allerlei flink opgevulde bh's te koop in cup A ? Ik zou gewoon eens een goede lingeriezaak in duiken.

Persoonlijk vind ik het juist wel mooi een kleine cup, als je verder niet heel groot bent is het juist mooi in verhouding. Ik vul niet op, ik zit nu tussen een b en a in afhankelijk van het merk bh ik draag.

Valkyre

Valkyre

26-03-2011 om 16:26

Tja

Je wil altijd wat je niet hebt... Persoonlijk zou ik dolgraag een kleine cup hebben, zucht. Sporten is lastig met een omvangrijke voorgevel, en een passende bikini of badpak vinden welhaast onmogelijk.

Ik zou alleen bij medische noodzaak de hele boel laten verkleinen. Opereren is geen kattepis, daar ben ik na gisteren (zie draadje Operatie) wel weer van doordrongen... Dus ik snap dat je geen operatie wil!

Volgens mij is het makkelijker om goede gevulde bh's in kleine maten te vinden dan om in grote cupmaten (vooral icm kleine omvang) bh's en bikini's te vinden. Gun jezelf een paar goede bh's! Scheelt een boel.

Ik zou

toch naar een kwaliteitszaak gaan: niet de honkemuller en ook niet de bijenkorf maar echt een speciaalzaak. En je daar niet alleen opnieuw de juiste maat laten aanmeten maar ook laten adviseren. Elke keer als ik een nieuwe bh nodig heb, ga ik naar zo;n winkel om opnieuw te laten meten. Overigens heb ik cup d (helaas) maar vanaf cup a heeft een push-up nog nooit gestaan. Ik heb er de verkeerde soort borsten voor. En een padded bh staat ook niet (vul ik niet op van boven). En kleinere borsten en push-up lijkt me ook niet makkelijk. En neem een glad t-shirt mee om te kijken hoe zo'n bh staat onder iets. Succes. Laatste tip; ga niet naar zo'n winkel op zaterdag maar kies een stil dagdeel uit.(Als je advies wil tenminste).

Fiorucci

Fiorucci

27-03-2011 om 11:49

Judith

Kleine borsten en een goed passende push up is geen probleem hoor.

ik ook

ik ook

27-03-2011 om 21:26

Die van mij zijn nog kleiner..grom

ik vind het vooral vervelend in een bikini. Het staat gewoon niet. En in een badpak al helemaaaal niet. Na de kids heb ik een beperkte vulling, maar ik zou nooit flinke vulling nemen, want dat valt toch echt op en dan ziet iedereen die jou kent dat toch wel..

Elisa Gemani

Elisa Gemani

28-03-2011 om 14:52

Hier ook

Hier hetzelfde probleem: voor de zwangerschap een volle B-cup, erna een magere A. Maar er zijn echt goede, mooie push-up en padded bh's te koop voor een betaalbare prijs, bijvoorbeeld van After Eden (oa te koop bij V&D). Van dit merk heb ik de dubbele gel-bh. Bij de Hunkemoller kan je leuke push-up bikini's kopen. Verder kun je idd van die siliconen inlegvullingen te koop voor in je bh of in je bikini zie http://www.womensecret.nl/shop/

amk

amk

28-03-2011 om 20:31

H&m

ik slaag juist heel goed bij de H&M en ben dan verbaasd hoeveel het nog lijkt.

evenzo

evenzo

28-03-2011 om 20:59

Dank

voor jullie reacties! Ik denk dat ik eerst maar eens naar een goede lingeriezaak ga. Ik heb wel push-up bh's, maar vind het resultaat daarvan niet echt indrukwekkend. Bij mij klopt de verhouding boezem/heupen (kleine boezem, bredere heupen) niet, en dan vind ik kleine borsten niet mooi. Anders zou ik het ook niet zo'n probleem vinden; ik hou eigenlijk helemaal niet van grote borsten. Het mag alleen ietsje meer....
Mss ga ik nog wel eens van die silicone dingen aanschaffen,maar eerst dus maar eens ff goed advies inwinnen...mss heb ik nu niet eens de juiste omvang/cupmaat.

Nogmaals dank voor jullie reacties!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.